14-04-2020 8:36 am tekijä Anonymous
Hei,
En pääse lähettämään alv ilmoitusta, antaan virhesivun: Virhe Katso-kirjautumisessa. Ongelman selvittämiseksi ota yhteyttä verottajaan.
Verotilille netin kautta kirjautuminen kuitenkin onnsituu, missähän vika?
14-04-2020 8:57 am tekijä Anonymous
En ole salasanaakaan vaihtanut ja erikoismerkkejä en ole verotilin salasanassa edes käyttänyt. Helmikuun alv pitäisi saada lähetettyä ja viimeistä päivää viedään ��
14-04-2020 9:04 am tekijä Anonymous
Täällä sama homma, enkä ole vaihtanut salasanoja tms. Muutamalla työkaverilla sama ongelma. Oma vero palveluun kirjautuminen onnistuu, joten vika lienee Netvisorin päässä.
Visma ✓
14-04-2020 9:13 am tekijä Rane Olsen
Moi Tuula,
En pääse minäkään tunnistautumaan, tutkimme asiaa parhaillaan.
Näissä kirjautumisissa pitää muistaa se, että meidän Katso-kirjautuminen käyttää eri palvelinta kuin esim. OmaVero. Osa palveluista on siis käytettävissä, mutta ohjelmistotalojen käyttämä palvelin ei vastaa.
14-04-2020 9:13 am tekijä Anonymous
Sama vika, ei pääse kirjautumaan.
Sattuipa taas sopivasti näin viimeisenä päivänä.
Visma ✓
14-04-2020 9:28 am tekijä Rane Olsen
Olemme lähettäneet Verottajalle tiedustelun tästä asiasta ja odotamme siihen vastausta.
Muistattehan että aineiston saa ladattua käyttöliittymästä ja lähetettyä Verottajalle muita kanavia pitkin.
14-04-2020 1:09 pm tekijä Anonymous
Tuleeko tämä kuntoon vielä tänään?
Visma ✓
14-04-2020 1:13 pm tekijä Rane Olsen
Emme ole valitettavasti vielä saaneet Verottajalta mitään vastausta tiedusteluumme.
14-04-2020 5:06 pm tekijä Anonymous
Oletteko kysyneet uudestaan?
14-04-2020 5:22 pm tekijä Anonymous
Kannattaa tässä vaiheessa päivää käyttää ilmoitin.fi palvelua. Hetki sitten lähetin omat, oli helppo käyttää!
14-04-2020 9:24 pm tekijä Laura Sainio
Hei Tuula ja muut,
Kuittaus vielä tähänkin keskusteluketjuun: häiriötilanne Netvisorin Katso-kirjautumisessa on nyt ohi. Verohallinnon poppoo kuittasi viankorjauksen valmistuneen jo jokin aika sitten, mutta tilanteen lopullinen normalisoituminen vaati vielä palveluiden uudelleenkäynnistelyä myös täällä Netvisorin puolella. Häiriötiedote löytyy täältä: https://community.visma.com/t5/Tarkeat-tiedotteet/Ratkaistu-Katso-kirjautumisessa-hairio/ba-p/290122#M963
Terveisin Laura Sainio / Netvisor tuotekehitys
Anonymous
14-04-2020 8:49 am tekijä Anonymous
Moi,
minulla on tullut tätä samaa herjaa, jos olen juuri vaihtanut salasanan katso-palveluun ja salasanassa on ollut joitain sellaisia merkkejä, jotka katso hyväksyy mutta netvisor ei. Voisiko tästä olla kyse? Olen saanut chatissa neuvoa asiaan, vuodenvaihteessa saamani ohje muistaakseni ohje luokkaa "jätä salasanasta erikoismerkit tai erikoiset erikoismerkit pois"