01-09-2017 3:18 pm tekijä Anonymous
Kiitos Jani ostoreskontran muutoksesta ja mukavaa viikonloppua!
T:Tuula
04-09-2017 9:10 am tekijä Anonymous
Hei Teemu
Olen kanssasi NIIN samaa mieltä. Tämä kiitos koski sitä kun joudun välillä samalta laskulta nollaamaan tai poistamaan rivejä jopa 10 kertaa ja joka kerta piti tehdä tämä hyväksyntä, nyt ei tarvitse kuin kerran yhden laskun osalta.
Tätä muutosta on kuulemma toivottu Helsingissä asiakaspäivillä. Epäilen että tätä toivomusta ei ole tehnyt kukaan kirjanpitäjä. Jos kirjanpitäjä olisi esittänyt asiasta toiveen niin se olisi ollut sellainen että rivejä pystyy poistamaan, nollaamaan yms. koska kirjapitäjä tietää mitä tekee MUTTA kun tositetta yritetään tallentaa niin siinä tulisi tilanne että tositetta ei saisi tallennettua jos rivit eivät vastaa laskun loppusummaan; tämä olisi mielestäni se esitys mitä kirjanpitäjä olisi pyytänyt. Tilannehan on ollut aiemmin se että jos rivit eivät täsmää niin ostolaskunäkymään tuli iso keltainen ruutu missä asia mainittiin, se ei ainakaan kirjanpitäjältä jäänyt huomaamatta; en tiedä keneltä sitten jäi koska tällaisen muutoksen tekivät. Hartaasti siis itse toivon että tuo turha klikkaus jäisi pois; hidastaa tätä työtä; pahoin vaan pelkään että tätä ei oteta kuuleviin korviin
T:Tuula
Anonymous
01-09-2017 3:56 pm tekijä Anonymous
Heippa
Pakko kysyä että mitä merkittävää siellä on muuttunut, muuta kun taas yksi uusi turha klikkaus lisää. Kun nyt ei enää pelkkä kertatiliöinnin varmistus riitä vaan jos laskurivien summa poikkeaa laskun loppusummasta kysytään vielä toinen kysymys tyyliin oletko aivan varma että haluat tehdä tämän. Ainakin tässä tapauksessa pidetään kirjanpitäjiä tyhminä näillä ylimääräisillä kysymyksillä. Kirjanpitäjä kyllä tietää mitä tekee, tuollaiset turhat varmistuskysymykset voisi poistaa samantien. Sähköisen kirjanpidon pitäisi kuitenkin nopeuttaa työtä, mutta sitä se ei tee, jos joka välissä kysellään että oletko nyt aivan varma tästä.