Starta ett nytt ämne
L

Laura Niiranen

Ostolaskujen käsittely y-tunnus@scan.netvisor.fi palvelun kautta

23-05-2017 12:37 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 24-05-2017 tekijä Laura Niiranen)

Hei Taina,

kiitos viestistäsi.

Kun lasku lähetetään sähköpostilla yrityksen laskutussähköpostiosoitteeseen, lasku luodaan automaattisesti Netvisoriin aineiston perusteella ja mikäli toimittajaa ei ole valmiina, niin tällöin myös toimittaja luodaan Netvisoriin.

Alla vielä linkki ohjeeseemme ostolaskujen skannauspalvelusta. Siellä kerrotaan mm. laskuilta tunnistettavista tiedoista, laskujen kohdistamisesta toimittajille ja skannauksen aikataulutuksesta.

Ostolaskujen vastaanotto skannauspalvelun kautta – Netvisor tukiportaali

Mukavaa päivän jatkoa!

1 kommentar

A

Anonymous

12-11-2021 8:08 pm tekijä Anonymous

Meille tulee jonkin verran ostolaskuja tuon  y-tunnus@scan.netvisor.fi kanavan kautta.

Mikä on tuon palvelun toimintatapa? Luo ostolaskun ja mahdollisesti myös toimittajan? Laskun tietojen perusteella?

Viime aikoina todella monessa tämän kanavan kautta tulleessa laskussa ollut alv-kanta väärin, toimittajan nimi vähän sinne päin tai jopa täysin väärin.

Tietysti minun ne pitää tarkastaa mutta jotenkin olettaisin, että nuo laskun perustiedot edes olisi oikein, pääsääntöisesti.

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar