18-08-2018 3:24 pm tekijä Anonymous
Toisinaan asiakkaat eivät toimita aineistoaan itse eScan toiminnolla vaan lähettävät tositteen tilitoimistoon sähköpostilla.
Jatkolähetämme tällaisen viestin usein omaan eScan osoitteeseemme ja siirrämme sen sitten edelleen oikealle yritykselle.
Asiakaspalvelun vuoksi näin pitää menetellä.
Siirto toiseen yritykseen sujuu näppärästi, mutta ehkä liiakin näppärästi.
Siirto ei pyydä mitään varmistusta asialle eikä väärää valintaa voi nähdäkseni peruttaa tai muuttaa.
Siirrosta jää merkintä ja harmillisinta on se, jos merkintä jää väärän yrityksen arkistoon.
Esim. eScanilla on toimitettu aineistoa, joka olisi pitänyt mennä NetBoxiin ja tuollainen tilanne on hankala.
Tukikaan ei kertomansa mukaan voi poistaa aiheettomia merkintöjä eikä ilmeisesti myöskään tekniikka.
Onko tähän tulossa / suunitteilla mitään muutosta ?
05-09-2018 6:51 pm tekijä Anonymous
Tarkoitatko välilehteä "Ideat" tässä uudessa Communityssä?
Olisi hyvä, jos tällaisen vaihdon voisi tehdä automaattisesti.
10-09-2018 8:55 am tekijä Sonja Kukkula
Hei Helena,
uudessa Communityssä tuoteideointi on "Ideat", kuten olitkin jo huomannut. Aiheen siirtäminen keskustelluista ideoihin ei ole tällä hetkellä mahdollista.
Sonja Kukkula
30-08-2018 2:35 pm tekijä Sonja Kukkula
Hei Helena,
suosittelen sinua tekemään tästä kehitysehdotuksen täällä Community:ssa, Netvisor-tuoteideointi sivulla.
Tuotekehityksemme tarkkailee sivua säännöllisesti ja muut käyttäjät voivat äänestää kehitysideasi puolesta, jolloin ideasi saa enemmän näkyvyyttä. Priorisoimme kehitysideat tämän perusteella.