Starta ett nytt ämne
L

Laura Niiranen

Missä voi olla vika, kun uudella asiakkaalla ei näy pankkitilin saldo?

01-08-2018 6:05 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 02-08-2018 tekijä Anonymous)

Hei Tanja,

ensimmäiseksi kannattaa varmistaa pankista, että maksuliikennesopimus on voimassa Netvisorin käyttöön. Yleisesti näissä tapauksissa ongelmana on juuri se, että sopimus ei ole kunnossa pankissa. Ohjelinkin takaa löytyy sopimuspohjat, mistä näet pankeittain Visma Solutions Oy:n ws-kanavan tunnukset, mihin maksuliikennesopimus tulee liittää.

Maksuliikenteestä sopiminen ja sopimuspohjat – Netvisor tukiportaali


A

Anonymous

02-08-2018 12:59 pm tekijä Anonymous

Kiitos tiedosta. Näinhän siinä on käynytkin, että asiakas luuli jo tehneensä maksupalvelusopimuksen, mutta ei sitten ollutkaan toimittanut sitä pankkiin saakka. Verkkolaskut ilmeisesti tulivat Maventan reittiä pitkin, eikä pankin kanavasta.

A

Anonymous

12-11-2021 8:12 pm tekijä Anonymous

Verkkopalvelusopimus on tehty ja verkkolaskujen vastaanotto toimii. Jostain syystä tiliote tai saldot ei tule pankista. Mistä lähden etsimään vikaa? Kiitos.

Logga in eller Registrera digför att publicera en kommentar