Start a new topic
s

sonja.kukkula@visma.com

*Ratkaistu* Netvisorin Severa-laajennoksessa häiriö: hyvityslaskuja ei voi tuoda

12-11-2021 6:26 pm posted by sonja.kukkula@visma.com

Netvisorin Severa-laajennoksessa on häiriö, joka estää tuomasta Netvisoriin hyvityslaskuja, joissa on toistuvia tuotteita.

 

Aiemmin ongelma koski kaikkia hyvityslaskuja, mutta tällähetkellä virhe rajoittuu hyvityslaskuihin joissa on toistuvia tuotteita.

 

Muut myyntilaskut/hyvityslaskut voidaan tuodan normaalisti. Mikäli haku päivämäärällä kuitenkin aiheuttaa virheen, laskuja voi hakea asiakkaan perusteella (“Asiakas:”-kenttä päivämäärä rajauksen yläpuolella).

 

Päivitämme tätä tiedotetta kun saamme asiasta lisätietoja.

 

------------

 

Päivitys 26.10

 

Ongelma on nyt korjattu ja hyvityslaskujen tuonti Severasta Netvisoriin toimii normaalisti.

Login or Signup to post a comment