N

Niina Härkänen

Chat - Netvisorin uusi asiakaspalvelukanava

12-05-2020 3:20 pm posted by Niina Härkänen

Me Netvisorin asiakaspalvelussa olemme valmistelleet tämän toivotun kanavan käyttöönottoa ja vihdoin ollaan siinä pisteessä, että chat on saatu käyttöön kaikille tilitoimistoille ja suora-asiakkaille. Chat ei ole käytössä tilitoimistojen asiakkailla.

 

Chatin kautta saat suoran yhteyden Netvisorin asiakaspalveluun nopeaa reagointia vaativissa asioissa. Kaikista chatin kautta jätetyistä viesteistä muodostuu tukipyyntö. 

 

Chat palvelee arkisin klo 9:00-15:00 välisenä aikana. Aukioloaikojen ulkopuolella jätettyihin viesteihin palaamme sähköpostitse. 

 

Chat avautuu Netvisorin sinisessä yläpalkissa olevan kuvakkeen kautta erilliseen ikkunaan. Netvisorin käyttöä voi jatkaa samaan aikaan kun viestittelet meidän kanssa.

 

chat.jpg

Mikäli sinulla on kysyttävää chatin käytöstä, niin olethan yhteydessä sähköpostitse asiakaspalveluumme: tuki.netvisor@visma.com

 

Toivottavasti pidätte tästä uutuudesta yhtä paljon kuin mekin!

 

Terveisin,

Netvisorin asiakaspalvelu

1 Comment

A

Anonymous

01-12-2020 10:26 am posted by Anonymous

Hei

 

Yrityksemme tekee intrastat imoituksia. Miten voin hyödyntää severaa tai netvisoria tässä?

Terveisin Saija

Login or Signup to post a comment