19-10-2017 11:04 am posted by Rane Olsen
Chrome-selaimessa on esiintynyt ongelmia uutta ostolaskua luotaessa. Näkymä voi olla esim. tällainen (syöttöruutu on musta, eikä syötetystä tekstistä saa selvää):
1. Avaa Chromen asetukset:
2. Rullaa asetussivu aivan alas saakka ja avaa Lisäasetukset:
3. Rullaa sivu jälleen aivan alas ja tarkasta kuvassa korostettu kohta. Mikäli laitteistokiihdytys on päällä, ota se pois. Mikäli se ei ole päällä, laita se päälle.
4. Sammuta Chrome ja käynnistä se uudelleen, kirjaudu Netvisoriin ja testaa ostolaskun syöttämistä.
25-10-2017 8:48 am posted by Rane Olsen
Moi Heli,
Oliko sinulla päällä tuo laitteistokiihdytys aluksi vai oliko se pois päältä? Tämä on yleensä auttanut kun laitteistokiihdytys on ollut päällä ja se on otettu pois.
25-10-2017 9:32 am posted by Anonymous
Moi, juuri näin että oli päällä ja otin pois, suljin selaimen ja kirjauduin Netvisoriin uudelleen.
Mutta nytpä tänään olikin korjautunut, kun käynnistin koko koneen uudelleen.
25-10-2017 9:48 am posted by Rane Olsen
No hyvä että selvisi, noiden kanssa voi joskus joutua kikkailemaan vähän enemmän. Tässä ei siis ole kyseessä vain Netvisorissa esiintyvä ongelma, vaan ihan yleisesti, tiettyjä tekniikoita käytettäessä, laitteistokiihdytyksen käyttö voi aiheuttaa mystisiä ongelmia, tai sen käyttöönotto voi parantaa merkittävästi suorituskykyä. Näistä on kuitenkin Web-tekniikkaan liittyvillä foorumeilla hyvin paljon esimerkkejä.
Anonymous
24-10-2017 10:46 am posted by Anonymous
Olisiko mitä muuta ohjetta millä tätä vois koittaa korjata? Tuo ei auttanut minulla. Musta ruutu edelleen ja tämä sama on myös palkkapuolella, kun syöttää työtunteja palkkalaskelmaa muodostaessa.