Start a new topic

A

Anonymous

02-06-2017 11:23 am posted by Anonymous

Samaa mieltä olen että valitse kaikki toiminto pitää olla käytössä mutta lähinnä tarkoitan sitä että kaikki ovat jo valmiiksi täpättynä. Jos otan täpän pois ja sitten käyn hyväksymässä ne mitkä haluan niin kun ne on hyväksytty ja "ohjelma" palaa takaisin valintatilaan niin kaikki ruudut ovat taas valittuna vaikka olin juuri poistanut valinnan ja halunnut tehdä valinnan itse. Siis ihan sama että painikkeet olisivat nykyisillä paikoillaan mutta tuo että kaikki on automaattisesti täpätty valituiksi saisi olla sellainen että teen itse tuon valinnan. Olen useamman kuin kerran vahingossa ja kiireessä hyväksynyt kaikki ja monesti hyväksymättömiä tositteita on satoja. Jollakulla asiakkaalla toki suurin osa onkin ok ja hyväksyn itsekin könttänä mutta on asiakkaita jolta joutuu tarkistamaan aika paljonkin tositteita ihan yksi kerrallaan.

M

Markus Anttonen

08-06-2017 4:26 pm posted by Markus Anttonen

Moi Tuula

Tästä asiasta voisi tehdä kehitystoiveen meidän tuoteideointi kohtaan. Siellä sitä voi äänestää puolesta ja vastaan. Osa käyttäjistä oletettavasti haluaa tähän muutoksen ja osa taas ei.  Tuon perusteella meidän kehityspuoli saisi asiasta käyttäjäkokemusta ja mikäli toive saa paljon ääniä, olisi tämän muutoksen suhteen paremmat mahdollisuudet tulla toteutetuksi.

A

Anonymous

09-06-2017 7:17 am posted by Anonymous

Saisiko tarkistamattomat tiliöinnit valinnan vaihdettua käyttäjälle nykyisen oletusvalinnan sijaan. Näin ei vahingossa tulisi painettua tuota Hyväksy valitut ruutua kun oli tarkoitus painaa pientä kolmiota heti tuosta edellisen valinnan alapuolelta mistä voi nuo ruksit poistaa. Monta vahinkoa jäisi näin vähemmäksi ja suurelta tarkistustyöltä säästyisi aika oikeisiin töihin.

Login or Signup to post a comment