26-06-2018 12:32 pm posted by Anonymous
Hei, olen melko uusi Netvisor käyttäjä vielä. Aiemmin olen käyttänyt Baswarea. Netvisorissa olen jäänyt kaipaamaan ostolaskuluettelossa oletustilit-saraketta. Minusta olisi olennaista nähdä toimittajakohtaisesti mille kirjanpidon tilille laskut ovat kirjattu porautumatta laskuihin. Virheiden määrä vähenisi ja työaikaa säästyisi kyn yhdeltä aukeamalta näkisi kirjaukset. Kiitokset etukäteen!
26-06-2018 1:24 pm posted by Anonymous
Kun tarkoitus on saada tieto miten tietyn toimittajan laskut on kirjattu, ei siihen tuo pääkirjan raportti oikein auta. Toimittajakohtaiset kirjaukset tulisi tehdä mielestäni helpommin selattaviksi. Kaikista parhaiten se onnistuisi silmäilemällä ostolaskuluetteloa. Tämä sama tieto tulisi toki myös voida saada kirjanpidon rarporteista. Sillä jos laskun kirjausta käy muokkaamassa kauden suljettua tositteella, niin kirjaus ei muutu laskun tiliöintirivillä. Tällöin oikean tiedon saisi vain kirjanpidon raporteista. Mutta on myös olennaista että ostoreskontrassa on oma selausmahdollisuus.
Tämä on mielestäni melko iso puute.
Rane Olsen
26-06-2018 1:01 pm posted by Rane Olsen
Moi Belinda,
Tämän voisit katsoa vähän toista kautta, eli kirjanpidon raporteista.
Tässä esim. Pääkirja, rajaus halutulle kuukaudelle, tositelajiksi Ostolasku ja tilirajaus käyttämistänne tileistä alkaen vaikka tiliin 9999. Tuossa voi käyttää myös päiväkirjaa tai tilisaldoja, mikä on itselle se luontevin tapa.
Yksi mahdollisuus on myös avata se laskun tosite CTRL + hiiren vasen nappi (CMD + vasen nappi jos Mac) ja siitä sitten katsoa tosite uudessa välilehdessä. Sitten välilehti kiinni, ja sinulla on laskuluettelo siellä edelleen auki.