Visma Scanner on päivittynyt vähän aikaa sitten uuteen versioon. Osa käyttäjistä on raportoinut ongelmasta, jossa Visma Scanner ei käynnisty lainkaan, tai kaatuu heti käynnistämisen jälkeen. Ongelmaa on ollut ainakin seuraavien iPhone-mallien kanssa: 6, 6+ ja 7.
Tämä ongelma on saatu ratkaistua siten, että Visma Scanner -app poistetaan puhelimesta, puhelin käynnistetään uudelleen ja asennetaan Visma Scanner -app uudelleen.
Anonymous
15-08-2017 10:20 am posted by Anonymous
Moi,
Tuosta oli parisen viikkoa sitten keskustelua:
Visma Scanner on päivittynyt vähän aikaa sitten uuteen versioon. Osa käyttäjistä on raportoinut ongelmasta, jossa Visma Scanner ei käynnisty lainkaan, tai kaatuu heti käynnistämisen jälkeen. Ongelmaa on ollut ainakin seuraavien iPhone-mallien kanssa: 6, 6+ ja 7.
Tämä ongelma on saatu ratkaistua siten, että Visma Scanner -app poistetaan puhelimesta, puhelin käynnistetään uudelleen ja asennetaan Visma Scanner -app uudelleen.
---
Auttaisikohan tuo ohje?
- Kari