24-05-2018 8:46 am posted by Anonymous
En tiedä onko ko. sovelluksen ajatus toimia niin mutta vähän erikoista, että kun kirjaudun Visma Manager appiin ja tunnistaudun Netvisor ID:llä niin homma toimii hyvin siihen asti kun olen tunnistautunut. Sen jälkeen Netvisor ID jää ruudulle auki eikä sulkeudu automaattisesti, jolloin käyttömukavuus on vähän heikkoa kun joutuu manuaalisesti sulkemaan sen jotta pääsee takaisin Visma Manager appikseen tässä tapauksessa.
24-05-2018 10:57 am posted by Laura Sainio
Moi Mikko,
näinhän se tosiaan on: vaikka Visma Manager -appi osaa avata Netvisor ID:n, niin takaisinohjausta Manageriin ei valitettavasti ole. Sinänsä itse Managerin käyttöönotossa ongelma on suhteellisen pieni koska se tehdään vain kerran ja kirjautuminen muistetaan. Mutta jos maksat laskuja Managerilla, niin maksun vahvistus tehdään Netvisor ID:llä ja paluu Managerin puolelle on tehtävä käsipelillä.
Valitettavasti emme saaneet rakennettua takaisinohjausta tähän Managerin ensimmäiseen julkaisuun. Ongelma on kuitenkin meillä tiedostettu ja tulemme tekemään tähän parannuksen. Aikataulua jatkokehitykselle ei minulla kuitenkaan ole antaa.
Rane Olsen
24-05-2018 9:03 am posted by Rane Olsen
Moi Mikko,
Kyseessä on sovelluksen ominaisuus, se pitää sulkea itse käytön jälkeen.