Start a new topic

Vilppu Paananen

16-01-2019 3:41 pm posted by Vilppu Paananen

Moikka Suvi-Päivi,

mikäli vaikuttaa, etteivät verkkolaskut reitity Netvisoriin oikein, kannattaa tarkistaa ohjeemme sekä seuraavat asiat:

 

  • Maventan verkkolaskuosoite:
    • Onko vastaanottokanava auki ja kytkeytyneenä Netvisoriin? 
  • Pankin verkkolaskuosoite:
    • Varmista pankistasi, onko verkkolaskun vastaanottosopimus voimassa Netvisorin yhteyskanavaan kytkettynä
    • Varmista pankistasi, onko sopimus tehty OVT- vai IBAN-osoitteelle
    • Tarkista, että pankkitili johon sopimus on kytketty on syötetty Netvisoriin

Jos näistä vaiheista huolimatta laskut eivät tule perille, voit tiedustella asiasta sähköpostitse meiltä tuki.netvisor@visma.com. Viestin mukana kannattaa ilmoittaa toimittajan nimi, laskun numero sekä osoite, johon lasku on toimitettu.

A

Anonymous

17-01-2019 9:00 am posted by Anonymous

Nämä on varmaan hyvä tarkistaa, mutta kummastuttaa, että tämä koskee nimenomaan uusilta toimittajilta (joita ei vielä ole kirjattuna Netvisoriin) tulevia laskuja. "Vanhoilta" toimittajilta laskut kyllä tulevat perille.

Login or Signup to post a comment