Start a new topic

Vilppu Paananen

Ostolasku ei tule perille uudelta toimittajalta

12-11-2021 7:34 pm posted by Anonymous (Updated 16-01-2019 by Vilppu Paananen)

Moikka Suvi-Päivi,

mikäli vaikuttaa, etteivät verkkolaskut reitity Netvisoriin oikein, kannattaa tarkistaa ohjeemme sekä seuraavat asiat:

 

  • Maventan verkkolaskuosoite:
    • Onko vastaanottokanava auki ja kytkeytyneenä Netvisoriin? 
  • Pankin verkkolaskuosoite:
    • Varmista pankistasi, onko verkkolaskun vastaanottosopimus voimassa Netvisorin yhteyskanavaan kytkettynä
    • Varmista pankistasi, onko sopimus tehty OVT- vai IBAN-osoitteelle
    • Tarkista, että pankkitili johon sopimus on kytketty on syötetty Netvisoriin

Jos näistä vaiheista huolimatta laskut eivät tule perille, voit tiedustella asiasta sähköpostitse meiltä tuki.netvisor@visma.com. Viestin mukana kannattaa ilmoittaa toimittajan nimi, laskun numero sekä osoite, johon lasku on toimitettu.


A

Anonymous

17-01-2019 9:00 am posted by Anonymous

Nämä on varmaan hyvä tarkistaa, mutta kummastuttaa, että tämä koskee nimenomaan uusilta toimittajilta (joita ei vielä ole kirjattuna Netvisoriin) tulevia laskuja. "Vanhoilta" toimittajilta laskut kyllä tulevat perille.

A

Anonymous

12-11-2021 7:34 pm posted by Anonymous

Hei,

 

Meille on osunut nyt parikin tapausta, että uuden toimittajan ostolasku ei löydä perille. Viimeisin selvisi tänään, kun kyselin suoraan toimittajalta, ovatko unohtaneet lähettää laskun. Tämä oli lähetetty verkkolaskuna jo lähes kuukausi sitten, eikä ole tähän päivään mennessä löytänyt perille.

 

Vuosi sitten taistelimme toisen toimittajan kanssa laskujen perilletulosta useamman kuukauden ennen kuin laskut alkoivat löytää perille, myös verkkolaskuna tämäkin tapaus.

 

Onko muilla ollut vastaavaa? Mihin lasku "jää", kun ei tule perille? Ja pystyykö näitä selvittämään jälkikäteen, missä on ollut vika?

Login or Signup to post a comment