13-11-2015 2:34 pm posted by Anonymous
Nyt asiakkaalla tulevat OP:n tilille viitesuoritukset " köntässä". Kultalinkillä "köntän" saa purettua yksittäisiksi tapahtumiksi. Heillä on viite ihan oma ja jatkossakin pitäisi - ehkä - olla näin.
Jos siirrän OP:n tilin Netvisoriin, niin näenkö jostakin mitä suorituksia "könttä" sisältää?
18-11-2015 11:28 am posted by Rane Olsen
Kuten Taru sanoi, eli juuri noin.
19-11-2015 9:21 am posted by Anonymous
Moi Timo,
onnea vaan kuvioon Netvisor ja Op, ei pitäisi olla mikään ongelma mutta Op:n kohdalla siitä helposti sellainen tulee.... eräaineiston purku ei ole Op:n vahvimpia alueita mutta onnistuu kunhan et luovuta ja löydät pankista sellaisen toimihenkilön, joka tietää mitä pitää tehdä. Kävin parin kk:n "taistelun" ko. asiasta, ostolaskujen maksun puolella ja saimme sen lopulta toimimaan kuten pitääkin. Jos asiakkaasi on Oy homma menee sujuvammin mutta Tmi on haastavampi tapaus, Op käsittelee heitä hetu:n kautta vaikka y-tunnuskin on... Kultalinkki kannattaa todennäköisesti unohtaa, on suht kalliskin.
19-11-2015 4:38 pm posted by Rane Olsen
Tmi:n osalta ongelma on yleensä pankista annettava maksatustunnus, joka perustuu usein yrittäjän hetuun. Maksuliikennettä käyttöönotettaessa tulisikin aina aluksi tarkastaa, poikkeaako pankin antama tunnus yrityksen Y-tunnuksesta. Mikäli poikkeaa, niin Netvisor Helpdesk voi syöttää yrityksen pankkitilin taakse tällaisen poikkeavan tunnuksen, ja maksuliikenne saadaan toimimaan normaalisti.
Anonymous
16-11-2015 8:53 am posted by Anonymous
Jos asiakkaallanne on kirjanpidon lisäksi myös Netvisorin myyntiosio käytössä ja sen lisäksi pankin sopimuksessa on viitteiden nouto,
tulevat viitesuoritukset yksittäisinä näkyviin tiliotteella että viitteiden käsittelyyn. Muistelen että ilman myyntiosiota, viitteiden erottelu yksittäisiksi tapahtumiksi ei ole mahdollista.