Start a new topic

R

Rane Olsen

24-09-2018 2:38 pm posted by Rane Olsen

Moi Tuula,

Ideana se vielä tuolla on ja on aktiivinen. Tuosta linkistä pääsee ideaa katsomaan ja tuolla peukun antamisella sitä voi nykyisellä alustalla äänestää.

2018-09-24_14-37-44.png

A

Anonymous

25-09-2018 7:22 am posted by Anonymous

Joo, aktiivinen näyttää olevan, tässäkään ei varmaan aikataulua tai lupauksia toteutumiseen anneta?

A

Anonymous

25-09-2018 9:29 am posted by Anonymous

Eihän sitä ehdotusta edes käsitellä jos äänet jää tuohon 5:een.. ��

A

Anonymous

25-09-2018 9:46 am posted by Anonymous

Niinpä, tämä se ongelma onkin. Monet hyvätkin ideat jäävät toetutumatta ilman ääniä ja tämä uusi Commynity ei minun mielestäni ainakaan paranna tilannetta. Ideoita ei näe etusivulta vaan pitää klikkailla eri välilehdillä. Lisäksi ideat välilehdellä on oletuksena suositut ideat; itse katsoisin mielelläni uudet järjestystä ensin koska siellä voi olla uusi hyvä idea joka auttaisi juuri minua. Nyt on turhaa hiiren klikkailua; tässäkin! Lisäksi kirjanpitäjiä täällä pitäisi olla lisää jotka äänestäisi, tosin omakin Communityn käyttö väheni kun tämä uudistus tuli. Kaipaan sitä että ensimmäiseltä sivulta nopeasti näen mistä nyt keskustellaan, uusimmat ideat sekä Netrvisorin päivitykset/akuutit ilmoitukset. Nyt tuo yhteenvetosivu sisältää muutaman kommentin kera pallukkanaamojen jotka vievät turhaa tilaa oikealta asialta. En enää kehtaa/ehdi klikkailla välilehdille kun tätä hiiren käyttöä on muutenkin riittävästi ja lisää näyttää tulevan.

T

Teemu Luukkonen

25-09-2018 12:58 pm posted by Teemu Luukkonen

Moi Tuula,

Kiitokset asiallisesta palautteesta. Vanhaa ja uutta communitya kun vertaa, niin varmasti on eroja ja käyttämisen totutteluun menee väkisinkin aikaa. Tosin on todella harmi kuulla, jos ja kun uudistus on ollut sinun osalta enemmän negatiivinen kuin positiivinen. Joka tapauksessa arvokas palautteesi on huomioitu ja huomioidaan communitya kehittäessämme!

Uudistuksen myötä olemme myös saaneet uusia käyttäjiä. Ja uskon, että communityn aktiivisuus kasvaa sitä mukaa, kun uudetkin käyttäjät uskaltautuvat osallistumaan ��

Login or Signup to post a comment