27-04-2017 9:52 am posted by Anonymous
Meidän asiatarkastajat eivät tahdo saada viestejä kierrossa olevista laskuistaan, kun käydään tarkistamassa heidän asetukset kaikki ovat oikein.... mutta viestit ei tule. Ongelmat alkoivat tämä "uudistuksen" myötä.
27-04-2017 10:41 am posted by Anonymous
Niin nämä asetukset ovat ihmisillä olleet jo iät ajat, eivät ole muuttuneet.
Vain viestit ovat lakanneet kulkemasta.
Pirkko Ijäs
taloussihteeri
Puh. 040 708 3229
Into Seinäjoki Oy, Tiedekatu 2, 60320 Seinäjoki
04-05-2017 1:07 pm posted by Anonymous
Hei Laura,
Saimme huhtikuun laskun ja siinä laskutetaan kokonaan viestinnästä. Meillä
kun on käytössä tämä tekstiviestit, joka nyt ei toiminut.
Saammeko hyvitystä?
"Hyvä asiakkaamme,
*Ajalla 6.4.2017 - 27.4.2017 Netvisorissa oli häiriötilanne jonka
seurauksena viestit hyväksyttävistä matkalaskuista tai ostolaskuista eivät
lähteneet tarkastajille, mikäli viestin välityskanavana oli tekstiviesti.
Sähköpostiviesteihin häiriö ei vaikuttanut."*
Pirkko Ijäs
taloussihteeri
Puh. 040 708 3229
Into Seinäjoki Oy, Tiedekatu 2, 60320 Seinäjoki
04-05-2017 8:32 pm posted by Nanna Kokkola
Hei Pirkko,
katsotaan yhdessä hyvitysasia kuntoon. Kuulet meistä pian!
Rane Olsen
27-04-2017 10:00 am posted by Rane Olsen
Moi Pirkko,
Tarkasta asetukset päivitetyn ohjeistuksen mukaan:
Myynti- ja ostoreskontrien oikeudet – Netvisor tukiportaali
Kohdasta "Viestintä" eteenpäin.
Kooste: