Start a new topic
R

Rane Olsen

Ostolaskujen asiatarkastajajien viestit??

12-11-2021 7:39 pm posted by Anonymous (Updated 04-05-2017 by Anonymous)

Moi Pirkko,

Tarkasta asetukset päivitetyn ohjeistuksen mukaan:

Myynti- ja ostoreskontrien oikeudet – Netvisor tukiportaali

Kohdasta "Viestintä" eteenpäin.

Kooste:

  • Valmisprofiili Ostoreskontrakäyttäjä, Reskontrakäyttäjä, Yrityskäyttäjä tai Kaikki oikeidet
  • Jos toimintokohtaiset oikeudet, niin muokkausoikeus ostoreskontran kohtiin
    • Ostoreskontran perustoiminnot ja
    • Ostoreskontran näkymät ja luettelot
  • Käyttäjän omat perustiedot, järjestelmäviestien kanava = email
  • Viestinnän ajastus kohdalleen
  • Viestittävät asiat kohdalleen
  • Käyttäjällä pitää olla reskontrien käyttöoikeuksissa asiatarkastajan tai hyväksyjän oikeudet

A

Anonymous

27-04-2017 10:41 am posted by Anonymous

Niin nämä asetukset ovat ihmisillä olleet jo iät ajat, eivät ole muuttuneet.

Vain viestit ovat lakanneet kulkemasta.

Pirkko Ijäs

taloussihteeri

Puh. 040 708 3229

Into Seinäjoki Oy, Tiedekatu 2, 60320 Seinäjoki

www.intoseinajoki.fi

Laura Sainio

27-04-2017 4:49 pm posted by Laura Sainio

Hei Pirkko!

Vielä tätäkin kautta kuittaus: ongelma on nyt ratkaistu, lisätietoa täältä:

A

Anonymous

04-05-2017 1:07 pm posted by Anonymous

Hei Laura,

Saimme huhtikuun laskun ja siinä laskutetaan kokonaan viestinnästä. Meillä

kun on käytössä tämä tekstiviestit, joka nyt ei toiminut.

Saammeko hyvitystä?

"Hyvä asiakkaamme,

*Ajalla 6.4.2017 - 27.4.2017 Netvisorissa oli häiriötilanne jonka

seurauksena viestit hyväksyttävistä matkalaskuista tai ostolaskuista eivät

lähteneet tarkastajille, mikäli viestin välityskanavana oli tekstiviesti.

Sähköpostiviesteihin häiriö ei vaikuttanut."*

Pirkko Ijäs

taloussihteeri

Puh. 040 708 3229

Into Seinäjoki Oy, Tiedekatu 2, 60320 Seinäjoki

www.intoseinajoki.fi

N

Nanna Kokkola

04-05-2017 8:32 pm posted by Nanna Kokkola

Hei Pirkko,

katsotaan yhdessä hyvitysasia kuntoon. Kuulet meistä pian!

A

Anonymous

12-11-2021 7:39 pm posted by Anonymous

Meidän asiatarkastajat eivät tahdo saada viestejä kierrossa olevista laskuistaan, kun käydään tarkistamassa heidän asetukset kaikki ovat oikein.... mutta viestit ei tule. Ongelmat alkoivat tämä "uudistuksen" myötä.

Login or Signup to post a comment