03-01-2018 10:43 am posted by Anonymous
Hei Mikael,
kiitos viestistänne.
Voisitteko kertoa mikä Anroidin versio teillä on puhelimessanne?
Voisitte kokeilla Anroidin päivittämistä.
Olemme laittaneet tietoa eteenpäin Mobiili Scannerin kehitykseen, että sen käytössä on ongelmia tietyillä käyttöjärjestelmillä ja asiaa tutkitaan.
03-01-2018 10:43 am posted by Anonymous
Hei!
Uudelle puhelimelle lataamani visma scanner ei enää toimi, kun olen yrittänyt ladata kuitteja sovellukseen. Itse näen lataamani kuitit arkistossa, mutta kirjanpitäjä ei näe lataamiani kuitteja netvisorin puolella. Käytössäni on Huawei P10, ja aikasemmassa puhelimessa Huawei 8 lite:ssa sovellus toimi mainiosti. Mistähän tämä johtuu ja miten saisi korjattua vian?
05-01-2018 2:11 pm posted by Sonja Kukkula
Hei Jasmine Mäenpää
Kun Mobiili Scanneriin kirjautuu uudelleen ennen kirjautumista, tulee valita mihin ohjelmaan tiedot lähetetään. Netvisor löytyy listasta toiseksi alimmaisena. Tämän jälkeen kirjaudut sisään Mobiili Scannerin käyttäjätunnuksellasi. Seuraavasta listasta valitset yrityksen johon haluat lähettää kuitit. Tämän jälkeen kuittien pitäisi saapua valitsemaasi yritykseen.
Ystävällisin terveisin
Sonja
Anonymous
12-07-2017 10:17 am posted by Anonymous
Moi,
Puhelimessa on 7.1.1 Android eli käsittääkseni ihan uusin versio. Puhelimen malli on vasta tullut markkinoille, joten uskoisin, että kyseessä on päinvastainen vika – eli Netvisorin applikaatio ei vielä tue näin uutta androidia?
Kiitos, kun laitoit viestiä eteenpäin!
Tv. Mikael