Start a new topic
1 Comment

A

Anonymous

23-10-2018 10:13 am posted by Anonymous

Hei Jari,

 

Maksu on oletettavasti lähtenyt maksun saajalle, jos se ei palaudu pankista virheessä. Maksujen saamista virheistä ilmoitetaan maksajalle sähköpostilla ja tekstiviestillä omissa perustiedoissa oleviin osoitteisiin. Kaikki maksuja voi tarkastella pankkiliikennenäkymässä (Ostot > Maksut > Pankkiliikennenäkymä). Pankkiliikennenäkymässä näytetään myös virheelliset maksut ja ne voi käsitellä tämän näkymän kautta.

 

Lisää pankkiliikennenäkymästä: Pankkiliikennenäkymä

 

Huomioitavaa on, että pankkikohtaisesti maksuaineisto voi odottaa katetta tilille joitain päiviä, ennen kuin pankki palauttaa ne virheessä.

 

Lisää pankkikohtaisten katetarkastusten aikataulutuksesta: Pankkien yhteystiedot ja maksuajot

 

Mikäli on epäselvyys maksujen tilanteesta, suosittelen olemaan yhteydessä suoraan pankkiin tai asiakaspalveluumme. Olethan yhteydessä meihin, mikäli haluat, että katsomme tilannetta yhdessä. Voit lähettää meille viestin osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com.

 

Mukavaa päivänjatkoa!

Login or Signup to post a comment