Start a new topic
A

Anonymous

Miten pitää menetellä, kun todellinen avun tarve.

27-07-2018 8:00 pm posted by Anonymous (Updated 06-08-2018 by Anonymous)

Miten pitää menetellä, kun todellinen avun tarve.

Laitoin 4.7. tukipyynnön liittyen asiakkaamme kesäkuun kpitoon joka piti saada valmiiksi vielä tuolla viikolla.

Sain vastauksen, jossa pyydettiin ilmoittamaan jos asialla on kiire.

Vastasin 5.7. ja kerroin että asialla on kiire.

Vastasin 10.7. että asialla on edelleen kiire

Vastasin 12.7. että asialla on edelleenkin kiire

Miten meidän pitää menetellä, kun todella tarvitsemme apua?

Vielä ei kukaan ole ottanut yhteyttä, ongelma on osin vielä ratkaisematta.


Vilppu Paananen

28-07-2018 11:50 am posted by Vilppu Paananen

Hei Helena,

pahoittelut, että tukipyyntönne käsittelyn aika on venynyt. Valitettavasti palkanlaskennan tuessamme on ruuhkaa, joten käsittelyajat saattavat ajoittain venyä. Pyrimme palaamaan viestiinne tulevan viikon aikana!

A

Anonymous

28-07-2018 2:05 pm posted by Anonymous

Hei,

mielestäni tämä ei kelpaa selitykseksi.  Teillä on tieto käyttäjien määrästä ja kovin hanakasti haluatte saada heitä lisää mm. kesäkampanjanne  avulla. Miten ihmeeessä pystytte tarjoamaan maksuttoman palkanlaskennan kokeilijoille minkäänlaista tukea jos ruuhkat ovat tätä luokkaa. Teidän tulee mitoittaa henkilöstö siellä vastaamaan avun tarvetta.  Tätä ongelmaa ei saa siirtää meille käyttäjille ketkä maksamme läpi vuoden samaa ohjelmamaksua.  Jos teidän on vaikea  saada riittävästi osaavaa henkilökuntaa on teillä vastuuhenkilöillä peiliin katsomisen paikka.  Jotain houkuttimia teiltä varmaan uupuu ellei rekrytointi tuota tulosta. Vai onko tämä tarkoituksellista ylimitoitettua aliresurssointia - näkyyhän se tuloksessa siihen saakka ainakin kun asiakkaillanne riittää pitkää pinnaa.

Vilppu Paananen

30-07-2018 1:37 pm posted by Vilppu Paananen

Hei Helena,

tapauksenne on nyt käsittelyssä ja teidän pitäisi saada yhteydenotto meidän suunnaltamme piakkoin.

Mukavaa päivänjatkoa!

N

Nanna Kokkola

01-08-2018 3:48 pm posted by Nanna Kokkola

Hei Helena,

kiitos kysymyksestäsi ja palautteestasi. Olet täysin oikeassa, tukipyyntösi käsittely kesti aivan liian kauan. Olen erittäin pahoillani tästä!

Otimme tästä opiksi ja resursointi on järjestelty uudelleen. Tilanne helpottuu jo ensi viikosta lähtien. Ilokseni voin myös kertoa, että uusin tiiminjäsenemme perehtyy täällä parhaillaan hurjaa vauhtia Netvisorin palkanlaskennan saloihin.

Kiitokset kärsivällisyydestä!

A

Anonymous

02-08-2018 10:15 am posted by Anonymous

Tuttu ongelma...

Kyse on selkeästi yrityskulttuurista eikä ainoastaan aliresursseista. Parantamisen varaa palvelun suhteen todella on.

A

Anonymous

06-08-2018 8:25 am posted by Anonymous

Hei,

Tämä ongelma ei valitettavasti mielestäni koske vain palkanlaskennan puolta vaan netvisorin sähköpostituesta on hankalaa saada tukea ja palveluaika venyy.. Jos on jotain kiireistä, niin apua saa soittamalla mikäli puhelintuki sattuu nyt olemaan auki.

A

Anonymous

06-08-2018 11:00 am posted by Anonymous

Hei,

Mikäli ilmoitatte puhelintuenne olevan auki aikavälillä 9-11 jne, niin olisi myös kohtuullista vastata siihen puhelimeen ilmoitettuina aikoina. Yritin saada palkka-asiassa apua tuestanne 10.30-10.42 välisellä ajalla, eli juurikin nyt, valinnan jälkeen tulee iloinen odotusmusiikki ja sitten ilmoitus että tuki on avoinna 9-11 jne. Ei voi jatkua näin tämä tuen toiminta.

N

Nanna Kokkola

06-08-2018 11:28 am posted by Nanna Kokkola

Hei Satu,

asiantuntijamme olivat varattuina tuona aikana, tästä syystä et saanut meitä kiinni. Asiasi on kuitenkin käsittelyssä ja kuulet meistä pian!

Jos puhelintukeemme ei pääse läpi, meille voi jättää kätevästi sähköpostia tai ääniviestin ja palaamme sinulle päin.

A

Anonymous

06-08-2018 11:54 am posted by Anonymous

Itseä harmittaa suuresti että puhelintukeenne ei voi jonottaa kuin n. 5 min. Haluaisin kuitenkin jonottaa ja saada asian hoidettua puhelimitse, mutta se on käytännössä tuon takia mahdotonta. Pystyn kuitenkin töitä tekemään normaalisti vaikka olisin puhelimessa jonossa, joten jonottaminen ei aikaani vie.

A

Anonymous

07-08-2018 10:29 pm posted by Anonymous

Hei Nanna,

katsopa mistä tämä viestiketju alkaa.. Nyt tämä keskustelu tuntuu pyörivän paikallaan.

Kirjoitit "Jos puhelintukeemme ei pääse läpi, meille voi jättää kätevästi sähköpostia tai ääniviestin ja palaamme sinulle päin".

Siitä juuri oli kyse, että olin kätevästi jättänyt tukipyynnön ja kolmasta huomauttanut asiasta.

Kysymykseni taitaa vieläkin osin olla avoinna, en muista että olisin saanut ongelma kaikilta osin ratkaistua.

Osin olen joutunut laskemaan viennit laskukoneella ja kirjaamaan käsin.

Kirjoitit myös "uusin tiiminjäsenemme perehtyy täällä parhaillaan hurjaa vauhtia Netvisorin palkanlaskennan saloihin". Hyvä että tartutte asiaa. Teidän tulee kuitenkin pitää huoli siitä, että noihin saloihin perehdytään siellä teillä eikä niin, että me käyttäjät joudumme opastamaan tukea ohjelman käytössä, vai mitä arvelet.

A

Anonymous

08-08-2018 8:24 am posted by Anonymous

itse ainakin käytän puhelintukea sellaisissa tilanteissa, kun avun tarve on akuutti, eli yleensä juuri palkanlaskenta tilanteessa. Kun tukeen ei pääse läpi edes sen "aukiolo aikoina", keskeytyy työskentely siltä osin heti ja työt jää roikkumaan ja odottamaan tuen vastausta. Ääniviestin ja sähköpostin voi jättää kyllä kätevästi, mutta valitettavasti vastauksenne harvoin tulee yhtä kätevästi.

Uskoakseni tällä koko aiheella olisi tarkoitus herätellä tuen petraamiseen, eli hyvä että uusia joukkoja on tulossa.

Maiju Soljasalo

09-08-2018 2:56 pm posted by Maiju Soljasalo

Hei Helena,

kiitos kommenteista ja palautteesta. 4.7. lähetetty tukipyyntösi koski palkanlaskennan laskentakohteiden lähdettä ja kirjanpidon tositteen kustannuspaikkoja. Ongelma on kierrettävissä lisäämällä kustannuspaikat käsin tositteelle, kuten mainitsit tehneesi.

Palaamme tukipyyntöihin ensisijaisesti sähköpostilla. Palvelemme kaikkia asiakkaita tukipyyntöjen saapumis- ja kiireellisyysjärjestyksessä. Mikäli tiedossamme on, että ongelma on todella akuutti eikä ole mahdollista ratkaista sähköpostilla, voimme joissakin poikkeustilanteissa olla yhteydessä puhelimitse soittamalla takaisin esimerkiksi, jos palkkojen palkanmaksupäivämäärä on lähellä.

Asiakaspalvelussa keskitymme akuutteihin ongelmatilanteisiin, mutta koulutuksissa tarjoamme parhaat vinkit ohjelman käyttöön kokonaisvaltaisesti, jolla voi varautua etukäteen ohjelman käytössä tuleviin tilanteisiin. Tarjoamme mielellämme koulutusta joko paikan päällä tai etäyhteydellä.

Palaamme sinulle vielä avoimiin tukipyyntöihin mahdollisimman pian.

Kiitän kärsivällisyydestä.

Mukavaa päivänjatkoa!

A

Anonymous

09-08-2018 3:06 pm posted by Anonymous

Eli jos Netvisorin tuessa on ruuhkaa, niin täytyy ostaa koulutus Vismalta?? Kätevää :smileyangry:

A

Anonymous

09-08-2018 3:41 pm posted by Anonymous

Kätevää tosiaan... En ehkä itse kuitenkaan ole sitä mieltä, että mikäli tukipalvelun henkilökunta on alimitoitettu, olisi oikein tarjota tilalle hintavaa koulutus apua. Uskoakseni ohjelma on "monelle" täysin uusi kokemus kun asiakkaanne päättää uuteen ohjelmaan vaihtaa, joten tukipalvelun toimiminen on erittäin tärkeässä roolissa, ilman lisäveloitusta.

Olen itse käynyt monissa teidän koulutuksissa, jotka tarjoatte asiakkaillenne, valitettavasti ne eivät kuitenkaan aina vastaa kaikkiin ilmeneviin ongelmiin ja monesti koulutus on vain pintaraapaisu käsiteltävästä aiheesta.

Toivottavasti tilanne teillä kuitenkin vielä helpottuu!

Login or Signup to post a comment