27-07-2018 8:00 pm posted by Anonymous
Miten pitää menetellä, kun todellinen avun tarve.
Laitoin 4.7. tukipyynnön liittyen asiakkaamme kesäkuun kpitoon joka piti saada valmiiksi vielä tuolla viikolla.
Sain vastauksen, jossa pyydettiin ilmoittamaan jos asialla on kiire.
Vastasin 5.7. ja kerroin että asialla on kiire.
Vastasin 10.7. että asialla on edelleen kiire
Vastasin 12.7. että asialla on edelleenkin kiire
Miten meidän pitää menetellä, kun todella tarvitsemme apua?
Vielä ei kukaan ole ottanut yhteyttä, ongelma on osin vielä ratkaisematta.
28-07-2018 2:05 pm posted by Anonymous
Hei,
mielestäni tämä ei kelpaa selitykseksi. Teillä on tieto käyttäjien määrästä ja kovin hanakasti haluatte saada heitä lisää mm. kesäkampanjanne avulla. Miten ihmeeessä pystytte tarjoamaan maksuttoman palkanlaskennan kokeilijoille minkäänlaista tukea jos ruuhkat ovat tätä luokkaa. Teidän tulee mitoittaa henkilöstö siellä vastaamaan avun tarvetta. Tätä ongelmaa ei saa siirtää meille käyttäjille ketkä maksamme läpi vuoden samaa ohjelmamaksua. Jos teidän on vaikea saada riittävästi osaavaa henkilökuntaa on teillä vastuuhenkilöillä peiliin katsomisen paikka. Jotain houkuttimia teiltä varmaan uupuu ellei rekrytointi tuota tulosta. Vai onko tämä tarkoituksellista ylimitoitettua aliresurssointia - näkyyhän se tuloksessa siihen saakka ainakin kun asiakkaillanne riittää pitkää pinnaa.
30-07-2018 1:37 pm posted by Vilppu Paananen
Hei Helena,
tapauksenne on nyt käsittelyssä ja teidän pitäisi saada yhteydenotto meidän suunnaltamme piakkoin.
Mukavaa päivänjatkoa!
01-08-2018 3:48 pm posted by Nanna Kokkola
Hei Helena,
kiitos kysymyksestäsi ja palautteestasi. Olet täysin oikeassa, tukipyyntösi käsittely kesti aivan liian kauan. Olen erittäin pahoillani tästä!
Otimme tästä opiksi ja resursointi on järjestelty uudelleen. Tilanne helpottuu jo ensi viikosta lähtien. Ilokseni voin myös kertoa, että uusin tiiminjäsenemme perehtyy täällä parhaillaan hurjaa vauhtia Netvisorin palkanlaskennan saloihin.
Kiitokset kärsivällisyydestä!
02-08-2018 10:15 am posted by Anonymous
Tuttu ongelma...
Kyse on selkeästi yrityskulttuurista eikä ainoastaan aliresursseista. Parantamisen varaa palvelun suhteen todella on.
06-08-2018 8:25 am posted by Anonymous
Hei,
Tämä ongelma ei valitettavasti mielestäni koske vain palkanlaskennan puolta vaan netvisorin sähköpostituesta on hankalaa saada tukea ja palveluaika venyy.. Jos on jotain kiireistä, niin apua saa soittamalla mikäli puhelintuki sattuu nyt olemaan auki.
06-08-2018 11:00 am posted by Anonymous
Hei,
Mikäli ilmoitatte puhelintuenne olevan auki aikavälillä 9-11 jne, niin olisi myös kohtuullista vastata siihen puhelimeen ilmoitettuina aikoina. Yritin saada palkka-asiassa apua tuestanne 10.30-10.42 välisellä ajalla, eli juurikin nyt, valinnan jälkeen tulee iloinen odotusmusiikki ja sitten ilmoitus että tuki on avoinna 9-11 jne. Ei voi jatkua näin tämä tuen toiminta.
06-08-2018 11:28 am posted by Nanna Kokkola
Hei Satu,
asiantuntijamme olivat varattuina tuona aikana, tästä syystä et saanut meitä kiinni. Asiasi on kuitenkin käsittelyssä ja kuulet meistä pian!
Jos puhelintukeemme ei pääse läpi, meille voi jättää kätevästi sähköpostia tai ääniviestin ja palaamme sinulle päin.
06-08-2018 11:54 am posted by Anonymous
Itseä harmittaa suuresti että puhelintukeenne ei voi jonottaa kuin n. 5 min. Haluaisin kuitenkin jonottaa ja saada asian hoidettua puhelimitse, mutta se on käytännössä tuon takia mahdotonta. Pystyn kuitenkin töitä tekemään normaalisti vaikka olisin puhelimessa jonossa, joten jonottaminen ei aikaani vie.
07-08-2018 10:29 pm posted by Anonymous
Hei Nanna,
katsopa mistä tämä viestiketju alkaa.. Nyt tämä keskustelu tuntuu pyörivän paikallaan.
Kirjoitit "Jos puhelintukeemme ei pääse läpi, meille voi jättää kätevästi sähköpostia tai ääniviestin ja palaamme sinulle päin".
Siitä juuri oli kyse, että olin kätevästi jättänyt tukipyynnön ja kolmasta huomauttanut asiasta.
Kysymykseni taitaa vieläkin osin olla avoinna, en muista että olisin saanut ongelma kaikilta osin ratkaistua.
Osin olen joutunut laskemaan viennit laskukoneella ja kirjaamaan käsin.
Kirjoitit myös "uusin tiiminjäsenemme perehtyy täällä parhaillaan hurjaa vauhtia Netvisorin palkanlaskennan saloihin". Hyvä että tartutte asiaa. Teidän tulee kuitenkin pitää huoli siitä, että noihin saloihin perehdytään siellä teillä eikä niin, että me käyttäjät joudumme opastamaan tukea ohjelman käytössä, vai mitä arvelet.
08-08-2018 8:24 am posted by Anonymous
itse ainakin käytän puhelintukea sellaisissa tilanteissa, kun avun tarve on akuutti, eli yleensä juuri palkanlaskenta tilanteessa. Kun tukeen ei pääse läpi edes sen "aukiolo aikoina", keskeytyy työskentely siltä osin heti ja työt jää roikkumaan ja odottamaan tuen vastausta. Ääniviestin ja sähköpostin voi jättää kyllä kätevästi, mutta valitettavasti vastauksenne harvoin tulee yhtä kätevästi.
Uskoakseni tällä koko aiheella olisi tarkoitus herätellä tuen petraamiseen, eli hyvä että uusia joukkoja on tulossa.
09-08-2018 2:56 pm posted by Maiju Soljasalo
Hei Helena,
kiitos kommenteista ja palautteesta. 4.7. lähetetty tukipyyntösi koski palkanlaskennan laskentakohteiden lähdettä ja kirjanpidon tositteen kustannuspaikkoja. Ongelma on kierrettävissä lisäämällä kustannuspaikat käsin tositteelle, kuten mainitsit tehneesi.
Palaamme tukipyyntöihin ensisijaisesti sähköpostilla. Palvelemme kaikkia asiakkaita tukipyyntöjen saapumis- ja kiireellisyysjärjestyksessä. Mikäli tiedossamme on, että ongelma on todella akuutti eikä ole mahdollista ratkaista sähköpostilla, voimme joissakin poikkeustilanteissa olla yhteydessä puhelimitse soittamalla takaisin esimerkiksi, jos palkkojen palkanmaksupäivämäärä on lähellä.
Asiakaspalvelussa keskitymme akuutteihin ongelmatilanteisiin, mutta koulutuksissa tarjoamme parhaat vinkit ohjelman käyttöön kokonaisvaltaisesti, jolla voi varautua etukäteen ohjelman käytössä tuleviin tilanteisiin. Tarjoamme mielellämme koulutusta joko paikan päällä tai etäyhteydellä.
Palaamme sinulle vielä avoimiin tukipyyntöihin mahdollisimman pian.
Kiitän kärsivällisyydestä.
Mukavaa päivänjatkoa!
09-08-2018 3:06 pm posted by Anonymous
Eli jos Netvisorin tuessa on ruuhkaa, niin täytyy ostaa koulutus Vismalta?? Kätevää :smileyangry:
09-08-2018 3:41 pm posted by Anonymous
Kätevää tosiaan... En ehkä itse kuitenkaan ole sitä mieltä, että mikäli tukipalvelun henkilökunta on alimitoitettu, olisi oikein tarjota tilalle hintavaa koulutus apua. Uskoakseni ohjelma on "monelle" täysin uusi kokemus kun asiakkaanne päättää uuteen ohjelmaan vaihtaa, joten tukipalvelun toimiminen on erittäin tärkeässä roolissa, ilman lisäveloitusta.
Olen itse käynyt monissa teidän koulutuksissa, jotka tarjoatte asiakkaillenne, valitettavasti ne eivät kuitenkaan aina vastaa kaikkiin ilmeneviin ongelmiin ja monesti koulutus on vain pintaraapaisu käsiteltävästä aiheesta.
Toivottavasti tilanne teillä kuitenkin vielä helpottuu!
Vilppu Paananen
28-07-2018 11:50 am posted by Vilppu Paananen
Hei Helena,
pahoittelut, että tukipyyntönne käsittelyn aika on venynyt. Valitettavasti palkanlaskennan tuessamme on ruuhkaa, joten käsittelyajat saattavat ajoittain venyä. Pyrimme palaamaan viestiinne tulevan viikon aikana!