Testasin juuri Nordean tunnuksilla kirjautumista, ja tunnukset toimivat. Näin ollen ongelma voi tässä kohtaa olla selaimessa. Suosittelen kokeilemaan selaimen välimuistin ja evästeiden tyhjennystä, sekä uusimman selainversion lataamista. Mikäli ongelma tämän jälkeen edellen jatkuu, ystävällisesti lähetäthän meille lisätietoja tuki.netvisor@visma.com osoitteeseen, ja voimme jatkaa selvitystyötä.
Mikäli kirjautuminen Netvisoriin ei jostain tuntemattomasta syystä onnistu, niin tee seuraavat asiat:
Tyhjennä käyttämäsi selaimen evästeet (kaikki tai pelkästään Netvisoriin liittyvät)
Safarissa tyhjennä historia ja lisäksi poista suomi.netvisor.fi suosikeista
Käytä toista kirjautumistapaa
Pankki -> Netvisor ID, Mobiilivarmenne, tai toinen pankki
Anu Ruokonen
05-02-2020 1:46 pm posted by Anu Ruokonen
Hei,
Kiitos viestistäsi.
Testasin juuri Nordean tunnuksilla kirjautumista, ja tunnukset toimivat. Näin ollen ongelma voi tässä kohtaa olla selaimessa. Suosittelen kokeilemaan selaimen välimuistin ja evästeiden tyhjennystä, sekä uusimman selainversion lataamista. Mikäli ongelma tämän jälkeen edellen jatkuu, ystävällisesti lähetäthän meille lisätietoja tuki.netvisor@visma.com osoitteeseen, ja voimme jatkaa selvitystyötä.
Mikäli kirjautuminen Netvisoriin ei jostain tuntemattomasta syystä onnistu, niin tee seuraavat asiat:
Kiitos ja mukavaa päivää sinulle!