Start a new topic
A

Anu Ruokonen

Nordean tunnuksilla kirjautuminen ei ole onnistunut eilen eikä tänään!

12-11-2021 7:43 pm posted by Anonymous (Updated 05-02-2020 by Anu Ruokonen)

Hei,

 

Kiitos viestistäsi.

 

Testasin juuri Nordean tunnuksilla kirjautumista, ja tunnukset toimivat. Näin ollen ongelma voi tässä kohtaa olla selaimessa. Suosittelen kokeilemaan selaimen välimuistin ja evästeiden tyhjennystä, sekä uusimman selainversion lataamista. Mikäli ongelma tämän jälkeen edellen jatkuu, ystävällisesti lähetäthän meille lisätietoja tuki.netvisor@visma.com osoitteeseen, ja voimme jatkaa selvitystyötä.

 

Mikäli kirjautuminen Netvisoriin ei jostain tuntemattomasta syystä onnistu, niin tee seuraavat asiat:

  1. Tyhjennä käyttämäsi selaimen evästeet (kaikki tai pelkästään Netvisoriin liittyvät)
    1. Safarissa tyhjennä historia ja lisäksi poista suomi.netvisor.fi suosikeista
  2. Käytä toista kirjautumistapaa
    1. Pankki -> Netvisor ID, Mobiilivarmenne, tai toinen pankki
    2. Mobiilivarmenne -> Netvisor ID tai pankki
    3. Netvisor ID -> Mobiilivarmenne tai pankki
  3. Käytä toista selainta
  4. Käynnistä tietokone uudelleen

Kiitos ja mukavaa päivää sinulle!

1 Comment

A

Anonymous

12-11-2021 7:43 pm posted by Anonymous

Moi,

 

voisiko tähän löytää ratkaisun tai laittaa tiedotteen mikä on ongelmana ja mahdollisesti kauanko kestää ratkaisun saaminen?

 

 

Login or Signup to post a comment