Start a new topic
A

Anonymous

Infopalkki ohjelman yläreunaan käyttöhäiriöistä

10-03-2017 1:37 pm posted by Anonymous (Updated 10-03-2017 by Anonymous)

Olisiko Netvisoriin mahdollista saada esimerkiksi ohjelman yläreunaan infopalkki (tyyliltään hätätiedote tv:ssä, kun jossainpäin karhu liikkeellä), jossa kerrottaisiin ohjelman käyttöön vaikuttavat häiriötilanteet? Esimerkiksi viikolla 10 ollut melko pitkäkestoinen ongelma maksatuksen kanssa aiheutti ylimääräistä työtä. Tiedote tästä ohjelmaan tuli melko jälkijättöisesti eikä yrittäjäkäyttäjät seuraa Communityn tiedotusnäkymää erikseen aktiivisesti vaan tämä tieto pitäisi tulla ohjelman päänäkymään.


A

Anonymous

10-03-2017 2:19 pm posted by Anonymous

Hyvä idea!

Laura Sainio

10-03-2017 2:41 pm posted by Laura Sainio

Hei Sanna ja Tuula!

Kiitos palautteesta! Olemme kehittäneet uusia keinoja ohjelman sisällä tapahtuvaa tiedottamista viime vuodesta alkaen. Tavoite on, että käyttäjät saavat tiedon häiriöistä helposti ja reaaliaikaisesti.

Huomiopalkin sisälllöstä:  millaisten asioiden mielestänne pitäisi laukaista "hätätiedotteen" julkaisun?

Entä Tilannehuone: sen päivityksethän näytetään myös Netvisorin sisällä, eli ne sinänsä ovat näkyvillä jatkuvasti ohjelman yläpalkissa. Auttaisiko Communityn häiriötiedotteiden huomaamiseen se, että meneillään olevien, ratkaisemattomien tilanteiden lukumäärä näkyisi huomiovärillä? Tällä hetkellä tuo on melko huomaamaton:

A

Anonymous

10-03-2017 2:50 pm posted by Anonymous

Hei Laura

Nyt tilannehuoneen numero näkyy sinisellä ja valkoinen pohja, olisiko pohjaväri vaikka punainen silloin kun siinä on joku muu numero kuin nolla, tai kolmio liikennemerkki huutomerkillä voisi myös erottua. Tavoite kai olisikin että siinä olisi aina nolla Smiley Happy

En itse kaipaa mitään vilkkuvaloja mutta huomaamaton tuo tällä hetkellä on. Näyttö onkin hyvä olla neutraali kun sitä katsellaan koko päivän ajan.

T:Tuula

J

Jani Korhola

21-03-2018 9:40 am posted by Jani Korhola

Hei Sanna,

Kiitos palautteesta. Kuten Laura toteaa niin jotain tälle on jo tehty ja jatkamme oikeinkohdennetun virheviestinnän parantamista edelleen.

Login or Signup to post a comment