Start a new topic
M

Markus Anttonen

Korkolaskun teko itse

12-11-2021 7:59 pm posted by Anonymous (Updated 31-01-2018 by Markus Anttonen)

Moi Saara

Korkolaskun saa tehtyä uudestaan, mutta tämä operaatio vaatii kirjanpitäjän -oikeudet ja sinun pitäisi tietää mistä laskuista tämä korkolasku on tehty. Avataan kyseinen lasku ja otetaan se muokkaukseen. Korkolaskun teko tekee laskulle tiedon kenttään viimeisin korkoajo. Jos tämän päiväyksen poistaa käsin, niin sitten kyseiselle laskulle voi tehdä korkolaskun uudestaan.

Alla näkyy kohta laskulta, jossa on tämä tieto.

Laskulle voi kyllä lisätä korko -tuotteen, mutta tällöin sinun pitäisi laskea koron määrä itse. Ja tämä ei sitten vaikuta järjestelmän kautta laskettaviin korkolaskuihin, eli järjestelmä ei osaa ottaa sitä huomioon, että laskusta olisi tehty käsin korkolaskua.

1 Comment

A

Anonymous

12-11-2021 7:59 pm posted by Anonymous

Olen muodostanut korkolaskun ja se näkyy hyväksytyt korkoehdotukset kohdassa, mutta itse laskun taisin poistaa. Saamko muodostettua uudestaan korkolaskun samalle ajalle? Voinko tehdä itse laskun johon laitan riviksi korko ja lasketun koron?

Minulla olisi saman asiakkaan kolme laskua joista pitäisi laskuttaa viivästyskorot ja muistutusmaksut, Voinko siis itse laske viivästyskoron ja  tehdä laskun?

Täytyykö jokainen lasku käsitellä omanaan?

Login or Signup to post a comment