Start a new topic
A

Anonymous

Asiakastiedon muutos, jo tehty tilaus?

30-01-2018 12:38 pm posted by Anonymous (Updated 31-01-2018 by Markus Anttonen)

Tilaus on syötetty järjestelmään, valiten olemassa oleva asiakas. Syötön jälkeen huomaat, että asiakastiedoissa on virhe. Päivität asiakastiedot ja avaat jo tehdyn tilauksen. Hups, asiakastieto ei päivitykään sinne? Eikö järjestelmä hae asiakastietoa joko kerta tilausta avattaessa?

1 Comment

M

Markus Anttonen

31-01-2018 7:42 pm posted by Markus Anttonen

Moi Juha

Asiakaskortille tehdyt muutokset eivät vaikuta jo olemassa oleviin tilauksiin tai laskuihin. Ainut mikä vaikuttaa, on verkkolaskuosoitteen lisääminen, sillä tämä katsotaan vasta laskun lähetysvaiheessa.

Muuten laskua/tilausta pitää muokata ja päivittää sama asia itse laskulle tai tilaukselle.

Login or Signup to post a comment