03-10-2019 9:22 am posted by Anonymous
Voisiko laskuttajien tunnistamisen ykkösprio olla y-tunnus, EIKÄ TILINUMERO?
Saako jostain tätä muutettua itse? Todella sekavaa kun meillä paljon pienyrittäjiä alihankkijoina.
09-10-2019 12:43 pm posted by Anonymous
Olen reklamoinut suoraan OP-kevytyrittäjä palvelun ylläpitoon. Kyllä ne sieltä vastasivatkin, mutta eipä ole mitään tapahtunut. Tästä on jo yli vuosi. Saamani vastaus alla. Eivät ymmärrä sitä, että ensinnäkin laskuttajan ja asiakkaan tiedot ovat väärin päin laskulla. En ole toista vastaavaa nähnyt.
Moi Pasi!
Kiitos viestistäsi, otetaan ehdottomasti tarkempaan tutkintaan ja korjaukseen. Tämä tuli meille uutena tietona.
Ystävällisin terveisin,
Anton Jussila
Kehityspäällikkö
OP Kevytyrittäjä
asiakaspalvelu@op-kevytyrittaja.fi
On 20 Jun 2018, at 14.25, Pasi Tasanen <pasi.tasanen@valjas.fi> wrote:
Hei,
Käytämme Netvisoria meidän päätyökaluna asiakkaidemme taloushallinnon hoitamiseen, sekä muutamia muita ohjelmistoja. OP Kevytyrittäjiltä tippuu silloin tällöin laskuja meidän asiakkaille ja näissä on aina haasteena, että skannauspalvelu ei tunnista näitä laskuja oikein. Tässä tapauksessa skannauspalvelu esimerkiksi luulee, että laskun lähettäjä on yritys itse xxx Oy, kun se on teidän asiakas xxxx. Lähetin tästä Netvisorin tukeen viestiä ja sain alla olevan vastauksen. Eli teiltä lähtevissä laskuissa tiedot ovat väärinpäin. Y-tunnus olisi omasta mielestäni myös erittäin suotavaa näkyä jossain muussa kohtaa kuin missä se nyt näkyy. Yleensä ne on tuossa missä teillä on nyt teksti ”lasku lähetetty”…
Olisis siis hienoa jos tälle asialle tekisitte jotain ja laskupohja olisi sellainen, että se pelittää myös laskujen vastaanottajien järjestelmissä. Käytämme automaatiota laskujen käsittelyyn ja nykyisellään sitä ei saa toimimaan kun tilanne on tämä.
Anonymous
07-10-2019 10:53 am posted by Anonymous
Meillä sama Todella pitää olla tarkkana, ettei mene väärällä toimittajalle laskut!