15-08-2017 11:12 am posted by Anonymous
Aktian järjestelmämuutoksesta lähtien eli käytännössä heinäkuussa ja nyt elokuussa oma-aloitteisten verojen tilisiirrot jäävät Netvisorissa maksupalvelussa-tilaan. Maksut lähtevät kyllä Aktian tililtä, mutta tilisiirrot eivät enää nykyisin Netvisorin puolella kirjaudu maksetuiksi eikä niistä muodostu tositteita. Muiden pankkien osalta kirjaukset toimivat. Onko tulossa korjausta?
18-08-2017 1:31 pm posted by Jukka Markkanen
Hei,
tämä johtuu Netvisorissa olevasta vikatilasta. Tämä aiheuttaa sen, että satunnaisesti verotilin tilisiirrot jäävät Netvisorissa maksupalvelussa-tilaan. Ongelma on tekniikkamme tiedossa ja kyseistä aihetta on kiirehditty tuen toimesta.
24-11-2017 2:36 pm posted by Anonymous
Tilanne on edelleen sama. Onko tulossa korjausta..?
28-12-2017 5:33 pm posted by Anonymous
Eikö tätä nyt jo vihdoin saisi korjattua??? Taas äsken laitoin tukeen vaikka kuinka monta tapausta muutettavaksi Maksettu-tilaan. Tämä EI tosiaankaan ole mitään satunnaista vaan ihan joka kerta ne jäävät väärään tilaan!
29-12-2017 10:09 am posted by Laura Sainio
Hei Jennimari ja Marja-Terttu!
Aktian tiliotekäsittelyn korjaus julkaistiin 30.11.2017, eli Aktian maksujen suhteen ongelmaa enää ole.
Marja-Tertun tuoreimmat "maksupalvelussa"-tilaan jääneet tilisiirrot ovat olleetkin nimenomaan Ålandsbankenin maksuja. Kiitos Marja-Tertun kommenttien osasimme nyt Aktian korjauksen jälkeen katsoa tilannetta tarkemmin myös Ålandsbankenin osalta. Aiemmin olimme keskittyneet ainoastaan korjaamaan Aktian matkalla muuttuneen tiliotekäsittelyn.
Eli kuittaus tähän: Ålandsbankenin ja S-pankin tiliotteille voidaan tehdä vastaava muutos joka korjasi Aktian tiliotekäsittelyn ongelman, eli jatkossa näihinkin on parannusta luvassa.
29-12-2017 10:19 am posted by Anonymous
Hei,
Katsokaapa samalla Dansken säätöjä. Meillä roikkuu Danskesta Danskeen ja Danskesta Nordeaan maksetut tavalliset tilisiirrot Maksupalvelussa-tilassa, vaikka ne on maksettu (lähtenyt tililtä) jo marraskuussa. Hassua tässä on, että 20.12. maksettu tilisiirto taas on kuittaantunut Maksettu-tilaan.
29-12-2017 10:59 am posted by Jukka Markkanen
Hei Miika,
olen sinuun suoraa yhteydessä sähköpostitse tähän liittyen.
Mukavaa uuttavuotta!
Anonymous
16-08-2017 11:12 am posted by Anonymous
Juuri tänään laitoin Ålandsbankenin vastaavasta virheestä korjauspyyntöjä tukeen. Onko Aktiakin nyt siirtynyt tähän (tyhmään) järjestelmään, joka ei toimi yhdessä sähköisen taloushallinnon kanssa? Pikaista korjausta molempiin pankkeihin, kiitos! Tehdään turhaa työtä heidän järjestelmien toimimattomuuden takia.