Start a new topic

Maiju Soljasalo

Mobil Scanner ei näytä toimivan sekä työajansyöttölinkit eivät lähde palkansaajille.

12-11-2021 8:04 pm posted by Anonymous (Updated 07-03-2017 by Anonymous)

Hei Maarit,

kiitos kysymyksestä, testasimme juuri mobilescanneria ja aineisto tulee läpi moitteettomasti. Osaisitko kuvata tarkemmin vaiheet kuinka kirjaat ja tallennat kuvan mobiililaitteeseen? Mikä käyttöjärjestelmä mobiililaitteessa on (Android/IOS/Windows)?

Ohessa linkki käyttöohjeisiin: Visma Scanner -mobiilisovellus – Netvisor tukiportaali

Työajansyötön turvalinkin lähetyslokia varten tarvitsen tiedot yrityksestä, mistä on kyse sekä palkansaajan tiedot, kenelle turvalinkki ei ole mennyt perille. Voin olla tästä sinuun yhteydessä henkilökohtaisesti lisätietojen selvittämiseksi.


A

Anonymous

07-03-2017 10:45 am posted by Anonymous

Hei eilen 10:00 - 15:00 välillä scanneri ei toiminut illasta ja tänään ok

⁣Terveisin

Woodagent / Juha​

On 7. maaliskuuta 2017 klo 9.23, at 9.23, "maiju.soljasalo" <visma@jiveon.com> wrote:

>Maiju Soljasalo

>[https://community.vismasolutions.com/people/maiju.soljasalo?et=watches.email.thread]

>vastasi keskusteluun

>"Re: Mobil Scanner ei näytä toimivan sekä työajansyöttölinkit eivät

>lähde palkansaajille."

>Katso keskustelu vierailemalla osoitteessa:

>https://community.vismasolutions.com/message/4721?et=watches.email.thread#comment-4721

>

A

Anonymous

07-03-2017 10:52 am posted by Anonymous

Hei!

Juuri näin, kolmen jälkeen yhteydet palasivat ja turvalinkit tulivat perille sekä scannerilla lähetetyt tulivat ohjelmaan. Joten asia ok.

A

Anonymous

12-11-2021 8:04 pm posted by Anonymous

Tallentaa kyllä sovellukseen kuvan ja tekstin mutta ei tule läpi Netvisoriin. Lisäksi sovelluksessa ei päivity käsitellyt kuvat lukituiksi.

Työajansyöttölinkki lopetti toiminnan viime viikolla ja kun kokeilin lähettää uudet linkit, eivät koskaan saapuneet perille.

Login or Signup to post a comment