Start a new topic
N

Niina Härkänen

Netvisoriin ei pääse kirjautumaan kaikkien pankkien tunnuksilla

12-11-2021 8:04 pm posted by Anonymous (Updated 28-06-2021 by Niina Härkänen)

Hei Maarit!

Saimme Telialta tiedon, että heidän tunnistautumispalvelussa on tällä hetkellä häiriö. Asiasta kertova tiedot löytyy täältä. Päivitämme tiedotetta, kun saamme tilanteesta lisätietoja.

1 Comment

A

Anonymous

12-11-2021 8:04 pm posted by Anonymous

Hei,huomattiin kollegan kanssa, ettei kirjautuminen jälleen toimi Säästöpankilla, POPilla, Oma SP:lla eikä Handelsbankenilla. Tulee vain vikateksti:  {"error":"invalid_request_redirect_uri","error_description":"The redirect_uri in the Authorization Request does not match any of the Client's pre-registered redirect_uris.","state":"_d61ca5dc5c3e0dfeb8c9df32e9b89bcec6cc6dba"}

 

Päästään kyllä muita reittejä itse sisään mutta kaikki varmasti eivät. Ja tämä vikahan oli jo aiemmin tässä kuussa.

 

Login or Signup to post a comment