Start a new topic
A

Anonymous

Netvisor - Severa liittymän tietojen tuonti/tuplalaskut

01-11-2017 12:27 pm posted by Anonymous (Updated 02-11-2017 by Tapio Naumanen)

Hei,

Netvisor ilmoittaa kohdassa "Netvisor - Severa liittymän tietojen tuonti": Myyntilaskujen siirrossa on havaittu ongelma, joka voi aiheuttaa tuplalaskujen muodostumisen Netvisorin viikkopäivityksen yhteydessä torstaisin klo: 14.30 -16.30

Onko virhe ollut jo pitkään eli pitääkö meidän käydä kuinka pitkästi historiasta laskuja läpi että onko siellä tuplalaskuja? Vai mitä toimenpiteitä tämä aiheuttaa?

t. Maria

1 Comment

Tapio Naumanen

02-11-2017 4:37 pm posted by Tapio Naumanen

Hei Maria,

Kiitos viestistäsi!

Ongelma havaitiin syyskuun loppupuolella. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki laskut tuplaantuisivat vaan saattaa esiintyä torstaisin, kun tuolla aikavälillä siirretään laskuja.

Ongelmaa ollaan parhaillaan korjaamassa ja kun ongelma on korjattu, poistetaan kyseinen ilmoitus myyntilaskujen siirtonäkymästä.

Kuittaan vielä erikseen tähän ketjuun kun ongelma on korjattu.

Mukavaa loppuviikkoa!

Ystävällisin terveisin

Tapio Naumanen

Login or Signup to post a comment