Start a new topic

Tapio Naumanen

Netvisor - Severa liittymän tietojen tuonti/tuplalaskut

12-11-2021 8:04 pm posted by Anonymous (Updated 02-11-2017 by Tapio Naumanen)

Hei Maria,

Kiitos viestistäsi!

Ongelma havaitiin syyskuun loppupuolella. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kaikki laskut tuplaantuisivat vaan saattaa esiintyä torstaisin, kun tuolla aikavälillä siirretään laskuja.

Ongelmaa ollaan parhaillaan korjaamassa ja kun ongelma on korjattu, poistetaan kyseinen ilmoitus myyntilaskujen siirtonäkymästä.

Kuittaan vielä erikseen tähän ketjuun kun ongelma on korjattu.

Mukavaa loppuviikkoa!

Ystävällisin terveisin

Tapio Naumanen

1 Comment

A

Anonymous

12-11-2021 8:04 pm posted by Anonymous

Hei,

Netvisor ilmoittaa kohdassa "Netvisor - Severa liittymän tietojen tuonti": Myyntilaskujen siirrossa on havaittu ongelma, joka voi aiheuttaa tuplalaskujen muodostumisen Netvisorin viikkopäivityksen yhteydessä torstaisin klo: 14.30 -16.30

Onko virhe ollut jo pitkään eli pitääkö meidän käydä kuinka pitkästi historiasta laskuja läpi että onko siellä tuplalaskuja? Vai mitä toimenpiteitä tämä aiheuttaa?

t. Maria

Login or Signup to post a comment