Start a new topic

M

Minna Seistilä

05-05-2017 12:22 pm posted by Minna Seistilä

Hei Marja-Terttu,

Kiitos viestistäsi.

Pankkiliikennenäkymän Palkkaennakot-osiossa näkyy tosiaan virheellisesti tuossa Lähettäjä-kentässä ennakon saajan nimi.

Laitoin tästä tiedon eteenpäin tuotekehityksellemme korjaamista varten.

Mukavaa päivänjatkoa!

A

Anonymous

23-09-2017 5:55 pm posted by Anonymous

Voitaisko tämä virhe jo vihdoin korjata palkoissa? Ei varmastikaan ole ihan audit trailin mukaista, että palkansaaja itse "muka" lähettää oman ennakkonsa pankkiin eikä oikeaa lähettäjää näe mistään...

M

Minna Seistilä

16-10-2017 11:13 am posted by Minna Seistilä

Hei Terttu,

Korjaus on julkaistu viikkopäivityksen yhteydessä 10.8.2017, joten nyt lähettäjä näkyy oikein Pankkiliikennenäkymässä.

Mukavaa päivänjatkoa!

A

Anonymous

16-10-2017 11:21 am posted by Anonymous

ok, kiitos tiedosta. Olen lähettänyt palkkaennakon 7.8.2017 ja siinä näkyy vielä virheellisesti palkansaajan nimi. Täytyy katsoa seuraavalla kerralla, että näkyy oikea lähettäjä. Kiitos korjauksesta!

A

Anonymous

18-10-2017 10:47 am posted by Anonymous

Hei,

Lähetin eilen 17.10. palkkaennakon maksuun ja pankkiliikennenäkymässä näkyy lähettäjänä ennakon saanut työntekijä :smileyconfused:

M

Minna Seistilä

18-10-2017 1:38 pm posted by Minna Seistilä

Hei Miika,

Laitan sinulle sähköpostia tähän liittyen ja pyydän tarvittavat lisätiedot asian selvittämiseksi.

A

Anonymous

08-11-2017 12:14 pm posted by Anonymous

Juurikin laitoin palkkaennakon maksuun, lähettäjänä näkyy ennakonsaaja. Eli ei ole korjattu.

Ja ihmetyttää myös miksi se summa ei näy, ei ole koskaan näkynyt.

A

Anonymous

08-11-2017 12:47 pm posted by Anonymous

Ei ole sähköpostia vielä näkynyt..

Tuo Tainan mainitsema summan puuttuminen varmaan on tietosuojajuttuja. Että palkkoihin liittyviä asioita ei näy ihan joka paikassa. Sehän olisikin tietosuojan kannalta katastrofi, jos maksetun ennakon määräkin näkyisi vastaanottajan nimen lisäksi tuossa..

A

Anonymous

08-11-2017 1:13 pm posted by Anonymous

Tavallaan tietosuoja, mutta jos mulla on oikeudet lähettää palkkaennakoita maksuun niin enkös mä silloin voisi myös nähdä sen summan myös lähettämisen jälkeen?

A

Anonymous

08-11-2017 1:19 pm posted by Anonymous

Totta. Kyllä se summa saisi lähettäjälle näkyä. Siis sille, joka ennakon oikeasti lähetti maksuun. Siinä voi vielä hyvässä lykyssä ehtiä huomaamaan mahdollisen virheenkin.

M

Minna Seistilä

09-11-2017 11:50 am posted by Minna Seistilä

Hei,

Palkkaennakon lähettäjätiedon muutos on edelleen tuotekehityksemme korjattavana.

Summaa ei näytetä Pankkiliikennenäkymässä juuri tietosuojan vuoksi. Näkymään on mahdollista päästä myös sellaisilla käyttöoikeuksilla, joilla palkkatietoja ole ole lupa nähdä. Sen vuoksi missään palkanlaskennan maksuihin liittyvissä osiossa ei näytetä summaa Pankkiliikennenäkymässä.

Mukavaa päivänkatkoa!

Laura Sainio

14-12-2017 5:19 pm posted by Laura Sainio

Hei Marja-Terttu!

Nyt palkkaennakon lähettäjä näkyy oikein.

Login or Signup to post a comment