03-05-2017 11:11 am posted by Anonymous
Kun tekee palkkaennakon (oikeaoppisesti) palkkojen kautta, lähettää sen pankkiin ja katsoo sitten pankkiliikennenäkymästä, pankkiin lähettäjänä näkyy virheellisesti palkkaennakon saaja.... Korjatkaahan asia pikaisesti, kiitos!! Näinhän se ei ole, tuskin palkkaennakon pyytäjä sitä voi itse maksaa...
23-09-2017 5:55 pm posted by Anonymous
Voitaisko tämä virhe jo vihdoin korjata palkoissa? Ei varmastikaan ole ihan audit trailin mukaista, että palkansaaja itse "muka" lähettää oman ennakkonsa pankkiin eikä oikeaa lähettäjää näe mistään...
16-10-2017 11:13 am posted by Minna Seistilä
Hei Terttu,
Korjaus on julkaistu viikkopäivityksen yhteydessä 10.8.2017, joten nyt lähettäjä näkyy oikein Pankkiliikennenäkymässä.
Mukavaa päivänjatkoa!
16-10-2017 11:21 am posted by Anonymous
ok, kiitos tiedosta. Olen lähettänyt palkkaennakon 7.8.2017 ja siinä näkyy vielä virheellisesti palkansaajan nimi. Täytyy katsoa seuraavalla kerralla, että näkyy oikea lähettäjä. Kiitos korjauksesta!
18-10-2017 10:47 am posted by Anonymous
Hei,
Lähetin eilen 17.10. palkkaennakon maksuun ja pankkiliikennenäkymässä näkyy lähettäjänä ennakon saanut työntekijä :smileyconfused:
18-10-2017 1:38 pm posted by Minna Seistilä
Hei Miika,
Laitan sinulle sähköpostia tähän liittyen ja pyydän tarvittavat lisätiedot asian selvittämiseksi.
08-11-2017 12:14 pm posted by Anonymous
Juurikin laitoin palkkaennakon maksuun, lähettäjänä näkyy ennakonsaaja. Eli ei ole korjattu.
Ja ihmetyttää myös miksi se summa ei näy, ei ole koskaan näkynyt.
08-11-2017 12:47 pm posted by Anonymous
Ei ole sähköpostia vielä näkynyt..
Tuo Tainan mainitsema summan puuttuminen varmaan on tietosuojajuttuja. Että palkkoihin liittyviä asioita ei näy ihan joka paikassa. Sehän olisikin tietosuojan kannalta katastrofi, jos maksetun ennakon määräkin näkyisi vastaanottajan nimen lisäksi tuossa..
08-11-2017 1:13 pm posted by Anonymous
Tavallaan tietosuoja, mutta jos mulla on oikeudet lähettää palkkaennakoita maksuun niin enkös mä silloin voisi myös nähdä sen summan myös lähettämisen jälkeen?
08-11-2017 1:19 pm posted by Anonymous
Totta. Kyllä se summa saisi lähettäjälle näkyä. Siis sille, joka ennakon oikeasti lähetti maksuun. Siinä voi vielä hyvässä lykyssä ehtiä huomaamaan mahdollisen virheenkin.
09-11-2017 11:50 am posted by Minna Seistilä
Hei,
Palkkaennakon lähettäjätiedon muutos on edelleen tuotekehityksemme korjattavana.
Summaa ei näytetä Pankkiliikennenäkymässä juuri tietosuojan vuoksi. Näkymään on mahdollista päästä myös sellaisilla käyttöoikeuksilla, joilla palkkatietoja ole ole lupa nähdä. Sen vuoksi missään palkanlaskennan maksuihin liittyvissä osiossa ei näytetä summaa Pankkiliikennenäkymässä.
Mukavaa päivänkatkoa!
Minna Seistilä
05-05-2017 12:22 pm posted by Minna Seistilä
Hei Marja-Terttu,
Kiitos viestistäsi.
Pankkiliikennenäkymän Palkkaennakot-osiossa näkyy tosiaan virheellisesti tuossa Lähettäjä-kentässä ennakon saajan nimi.
Laitoin tästä tiedon eteenpäin tuotekehityksellemme korjaamista varten.
Mukavaa päivänjatkoa!