Start a new topic
A

Anonymous

Sähköpostilaskun perillemeno usealle vastaanottajalle

02-07-2015 11:09 am posted by Anonymous (Updated 07-07-2015 by Laura Sainio)

Miten voi varmistaa että sähköpostilasku on mennyt perille kaikille vastaanottajille. Jos joku osoite on väärää muotoa tulee lähetyksessä heti ilmoitus mutta jos viesti ei mene vastaanottajalle...?

1 Comment

Laura Sainio

07-07-2015 10:14 am posted by Laura Sainio

Hei Seppo!

Kun sähköpostilasku lähtee Netvisorista "maailmalle", ei sen kulkua valitettavasti aukottomasti pystytä seuraamaan. Sähköpostilaskun välityksessä on omat epävarmuutensa, mm. roskapostisuodattimet saattavat filtteröidä pois viestin, joka todellisuudessa lähtee eri sähköpostiosoitteesta kuin siitä, mikä lähettävänä osoitteena viestissä näytetään.

Myyntilaskujen lähettäminen sähköpostilla – Netvisor tukiportaali - sivulta löytyy ohjeistus lähettäjän sähköpostiosoitteen lisäämisestä. Mikäli sähköpostin lähetykseen ei määritellä asiakkaan omaa sähköpostiosoitetta, näkyy lähettäjänä noreply@netvisor.fi, eikä mahdollisesti palautuvat virheviestit välity minnekään. Mikäli lisäätte oman lähettävän sähköpostiosoitteen tuonne, on ainakin mahdollisuus, että vastaanottava sähköpostipalvelin kertoo, onko sähköpostin lähettämisessä jokin ongelma (esim. vastaanottajan sähköpostilaatikkoa ei löydy).

Login or Signup to post a comment