Start a new topic
A

Anonymous

Työlista

07-06-2018 4:56 pm posted by Anonymous

Onko mahdollista pitää näkyvissä asiakaskohtaista työlistaa työpöydällä Netvisorissa, siis vain itselle näkyvissä??


R

Rane Olsen

12-06-2018 12:13 pm posted by Rane Olsen

Moi Tarja,

Mahdollisesti haet samaa kuin mitä tässä muistilapussa?

Muistilappu etusivulle !

A

Anonymous

12-06-2018 1:02 pm posted by Anonymous

Hei!

Sitä ei siis käytännössä ole? ko? Muistan entisestä elämästäni, että siitä on ollut ”puhetta” 7-8 vuotta sitten…

Olisi todella hyvä systeemi…

Ystävällisin terveisin

Tarja

Tarja Väliaho

+35850 436 8482

tarja.valiaho@birja.fi<mailto:tarja.valiaho@birja.fi>

www.birja.fi<http://www.birja.fi/>

A

Anonymous

12-06-2018 1:25 pm posted by Anonymous

Tervetuloa Netvisorin maailmaan. He kun toteuttavat vaan sellaisia asioita, joista on enemmänkin haittaa kuin hyötyä meille jotka ohjelmaa käytetään päivittäin. Tämäkin idea on ollut vasta lähes kolme vuotta esillä ja ääniäkin ideoista kaikkein eniten, mutta kun ei millään ehditä toteuttamaan. Ei ole toki ensimmäinen asia joka roikkuu vuosia hoitamattomana/korjaamattomana, kun ei vaan kyetä palvelemaan asiakkaiden tarpeita, kun keskitytään kaikkiin epäolennaisuuksiin.

A

Anonymous

12-06-2018 2:11 pm posted by Anonymous

Hei!

Kyllä tästä on ”puhuttu” jo lähes kymmenen vuotta sitten. Olin vaan välillä poissa kuvioista ja luulin etten löydä…

Ystävällisin terveisin

Tarja

Tarja Väliaho

+35850 436 8482

tarja.valiaho@birja.fi<mailto:tarja.valiaho@birja.fi>

www.birja.fi<http://www.birja.fi/>

A

Anonymous

14-06-2018 9:54 am posted by Anonymous

Hei!

Se mitä me olemme kaivanneet Netvisorista on yksinkertainen tehtävien muodostaminen (tehtävän otsikko, määräpäivä, kuvaus, vastuullinen ja linkitys, että mihin liittyy) ja tehtävät voidaan linkittää suoraan asiakkaaseen, toimittajaan, tarjoukseen, tilaukseen, laskuun jne. Kun päivä alkaa, sinulla on näkyvissä päivän tehtävät ja alat purkamaan päivän listaa tehtävä kerrallaan.

Netvisorissa on tarjolla myös tehtävät CRM osiossa, mutta eipä sitä enää paljoa vaikeammaksi voi tehdä kun se nyt on tehty. Yritimme tätä, mutta eipä siitä kukaan pitänyt ja ratkaisimme ongelmamme toisen järjestelmän kautta.

Login or Signup to post a comment