09-10-2017 10:11 am posted by Anonymous
Ohelma "pyörii" todella hitaasti, onko yleistä??
09-10-2017 10:23 am posted by Anonymous
On ollut aika yleistä tässä jo pitkän aikaa. Tekis ihan mieli sanoa muutama ruma sana !!
09-10-2017 10:29 am posted by Anonymous
Tämä on ollut ongelma jo pitkään. Yhteydet pätkivät alinomaan ja välillä tippuvat kokonaan pois päältä. Oltu yhteydessä Netvisoriin, mutta he eivät ole pystyneet ratkaisemaan ongelmaansa. Tuntuu, että hommat eivät heillä ole oikein hanskassa ja ongelmat jatkuvat. Pitäisi varmaan pyytää hyvitystä menetetystä työajasta.... :smileydevil:
09-10-2017 10:34 am posted by Anonymous
Niin samaa mieltä Juhan kanssa noista hyvityksistä. Muutenkin pitkät työpäivät ja näillä ongelmilla on todella työllistävä vaikutus
09-10-2017 10:49 am posted by Anonymous
Joo, ilmeisesti sadat muutkin käyttäjät ihmettelevät asiaa koneensa ääressä, että koska alkaa taas yhteydet toimimaan kunnolla. Ongelmat tuntuvat vain jatkuvan viikosta toiseen. Kun tekee pitkää päivää (lue iltaa), niin kyllä palaa hermot, kun kone heittää ulos kesken kiireiden. Ilmoitukset ongelmista tulevat myöhässä, jos ollenkaan. Kukaan tuessa ei edes vastaa puhelimeen. Joutunut välillä odottamaan illalla jopa 30 min, että yhteydet mahdollisesti palaisivat takaisin. On kyllä monesti tehnyt mieli heittää "hanskat" nurkkaan ja lähteä kotiin... :smileydevil:
10-10-2017 3:10 pm posted by Anonymous
Ja tänään TAAS !! Tämä on kyllä jo aivan uskomatonta :smileyangry:
11-10-2017 9:18 am posted by Laura Sainio
Hei kaikki!
Olemme pahoillamme viime aikojen häiriöistä ja hidasteluista, joita Netvisorissa on esiintynyt. Ohessa lisätietoa asiasta: Netvisorin taustajärjestelmien huoltotöistä ja palveluhäiriöistä
Syysterveisin,
Laura Sainio
16-10-2017 4:36 pm posted by Laura Sainio
Hei Juha!
Ovatko Netvisorin hitausongelmat ja yllättävät uloskirjaamiset vielä kiusanneet? Mikäli ongelmia edelleen on, niin sopisiko sinulle, että tehtäisiin yhteistyössä meidän asiakaspalvelun ja tuotekehityksen kanssa käyttäjänauhoitus, jossa ongelmia pystytään paikallistamaan?
Vaikka Netvisor tuntuisikin "kauttaaltaan" hitaalta, saa näistä nauhoitteista usein hyviä yksityiskohtaisia esimerkkejä hitaasta toiminnosta. Näin pääsemme juurisyyn äärelle ja saamme mahdollisen ongelman korjattua.
Asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä tämän tiimoilta!
terveisin,
Laura Sainio
Netvisor tuotekehitys
17-10-2017 10:57 am posted by Anonymous
Hei Laura,
Vastasin juuri samasta aiheesta Nelli Väätäselle:
Hei Nelli,
Kiitoksia palautteesta. Olisi suotavaa, että yhteydet tai muut hitausongelmat saataisiin selvitettyä. Olen kiinnostunut nauhoitteen tekemisestä.
Hitautta esiintyy kaikissa käyttämissäni yhtiöissä ja yleisesti koko ohjelmassa. Hitaudet alkavat yleensä aamulla ja jatkuvat läpi työpäivän aina iltaan saakka. Hitautta esiintyy huomattavasti myös meidän muilla työntekijöillä.
Huomioithan, että käytämme Netvisoria usean yrityksen taloushallintoon ja joudumme ”hyppimään” yrityksestä toiseen useasti päivän aikana.
Lähiaikoina on ollut jopa normaalia, että läpi viikon löytyy useita päiviä, jolloin hitaus on todella yleistä. Kestää useita sekunteja, että saa seuraavan sivun avoimeksi. Olen laskenut usein 10 – 15 sek. saakka, että uusi sivu suostuu avautumaan. Välillä heittää koko ohjelman ”jumiin” ja mitään ei tapahdu. Pahimmillaan ”tauko” ollut illalla yli 30 min, jonka aikana ehdin soittaa kaikki teidän nettisivuiltanne löytyneet puhelinnumerot lävitse (kukaan ei tietenkään vastannut!). Tämä todella hidastaa työskentelyä ja kiristää hermoja kiireen keskellä. Välillä tuntuu siltä, että olisi parasta vain heittää ”hanskat” nurkkaan ja lopettaa työnteko ongelmapäiviltä.
Tällä viikolla yhteydet ovat tuntuneet hieman parantuneen, mutta koko ajan tulee vastaan kumminkin pieniä hitausongelmia, jotka haittaavat reipasvauhtista työntekoa. Aikaa tuhlaantuu edelleen odotteluun ja ”donitsin” katseluun.
Vastausta odottaen.
Ystävällisin terveisin / Best regards,
Juha Vilkman
Joy Group Oy
Urheilupuistontie 3
02200 Espoo, Finland
GSM +358 50 327 7290
juha.vilkman@joygroup.fi<mailto:Juha.vilkman@joygroup.fi>
17-10-2017 11:10 am posted by Anonymous
Hei Laura
Minäkin vastasin Nellille. Minulla ei ole tuollaista 30 min. taukoa ollut kuten Juhalla mutta hitautta on ilmennyt, tosin tänään ei; hyvä päivä siis
Muuten samanlaista ongelmaa kuin Juhalla, ei voi sanoa että aina määrätyssä kohdassa hitautta esiintyy vaan vähän yhdessä sun toisessa kohtaa, mutta asiakkailla jolla on paljon tapahtumia niin raportit ovat hitaita, pääkirja, tilisaldoraportit, saatavat, velat jne.
T:Tuula
17-10-2017 12:36 pm posted by Laura Sainio
Kiitos Tuula ja Juha, tavataan siis lähiaikoina nauhoitteiden merkeissä, osallistun niihin Nellin ohella.
T. Laura Sainio
Anonymous
09-10-2017 10:16 am posted by Anonymous
On yleistä