Start a new topic

P

Petri Miikki

23-08-2016 10:25 am posted by Petri Miikki

Moi Taru,

Eli tapahtuuko kuvaamasi ongelma, kun valitset "eScan-aineiston käsittely" näkymästä kuitin ja sen jälkeen teet mainisemasi stepit:

1. Lisää olemassaolevalle -> Tosite

3. Valitset listalta tositteen

4. Tosite aukeaa, mutta kuittia et pysty enää lisäämään kuittia (ikkuna hävinnyt)

Testasin tätä samaa ja vaikuttaa olevan bugi Netvisorissa. Ilmoitan tämän eteenpäin, kiitos ilmoituksestasi Smiley Happy

Sillä välin, kun tuo toiminnallisuus on rikki, niin pystyt lisäämään eScan aineiston tositteelle seuraavalla tavalla:

1. Avaa haluamasi tosite

2. Tositekohtaiset toiminnot -> Liitä eScan-dokumentti

3. Valitse listalta haluamasi eScan aineisto (huom. pystyt rajaamaan eScan aineistoja myös niiden luoteen perusteella, joka perustuu Visma Scannerissa valittuun maksutapaan)

4. Liitä valitut dokumentit

Ystävällisin terveisin,

Petri Miikki

A

Anonymous

23-08-2016 10:48 am posted by Anonymous

Kiitos Petri, juuri tuota tarkoitin.

Laura Sainio

25-08-2016 3:39 pm posted by Laura Sainio

Hei Taru!

Tiedoksi tännekin: kuvaamasi vikatilanteen korjauspäivitys on nyt julkaistu, ja eScan-aineiston liittäminen olemassa olevalle tositteelle tai laskulle toimii jälleen normaalisti.

Login or Signup to post a comment