27-09-2017 7:50 am posted by Anonymous
Onko menossa joku päivitys tai ongelmatilanne, ainakin ostoreskontra on todella hidas nyt aamulla? Jo ostolaskuluettelon avaaminen kestää iäisyyden ja tallennus toisen.
28-09-2017 1:22 pm posted by Anonymous
On taas todella hidasta, kuun vaihde ja töitä pitäisi saada ripeästi eteenpäin, mutta luvattoman paljon aikaa menee odotteluun. Tämä hitaus on ollut Netvisorin ongelma todella kauan - varsinkin kuun vaihteen tienoilla. Olen jo monta kertaa siitä laittanut huomautuksia mutta ongelma ei ota poistuakseen. Yrityksille on kallista haaskata työntekjöiden aikaa tähän ikuiseen odotteluun!
Laura Sainio
27-09-2017 11:10 am posted by Laura Sainio
Hei Tuula!
Pahoittelut vastauksen viipymisestä: mitään varsinaista ongelmatilannetta ei ole meneillään, mutta hetkellisiä, ohimeneviä hitauksia voi kuitenkin ilmetä. Tutkittiin tilanne sinun käyttäjätietojesi osalta, ja ikävää hitauttahan siellä aamulla esiintyi. Hitaus johtuu siitä, että huoltopäivityksessä uusitut ohjelmistot tarvitsevat Netvisorin käytössä kerääntyvää historiatietoa, jotta ne "oppivat" toimimaan nopeasti.
Odotettavissa on, että tästä syystä esiintyvät hitaudet loppuvat viikon loppuun mennessä. Seuraamme tilannetta ja sen kehittymistä tehostetusti edelleen.