Start a new topic
A

Anonymous

MILLOIN VASTATAAN?

03-01-2017 10:18 am posted by Anonymous

Kun tänne esitetään kysymyksiä niin onko joku aika mihin mennessä näihin tulee vastaus?

T:nimimerkki vastausta odottava Smiley Happy

R

Rane Olsen

Visma

03-01-2017 10:48 am posted by Rane Olsen

Moi Tuula,

Päivittäin pyrimme käymään Communityn viestit läpi, mutta tässä on vielä meillä parantamisen varaa.

A

Anonymous

17-01-2019 12:06 pm posted by Anonymous

Olen lähettänyt sovellustukeen kysymyksen ongelmasta 8.1.2019 (tähän tuli tikettinumero) ja kun vastausta ei ole kuulut, lähetin kysymyksen uudestaan eilen aamulla. Lisäksi soitin puhelintukeen ja jätin takaisinsoittopyynnön. Soittoa ei tullut mutta tuli tekstiviesti että "emme ehdi vastaamaan, kirjoita sähköposti".

Eli mitähän tässä nyt pitäisi tehdä? 

A

Anonymous

24-01-2019 11:09 am posted by Anonymous

Pidä vähän lomaa ja mene vaikka pilkkimään?

Ei vaines. Tätä asiaa on käsitelty useasti ja se on kyllä Vismalla tiedossa. Itse en odota asiaan ratkaisua lähiaikoina.

R

Rane Olsen

Visma

24-01-2019 12:10 pm posted by Rane Olsen

Moi JormaK,

Meillä on Netvisorin puolella ollut sellainen toive, että asiakkaat rekisteröityvät omalla nimellään. Löysin tuossa nopeasti kolmattakymmentä Jorma K:ta, mutta yksikään heistä ei ole lähettänyt meille tukeen kysymystä 8.1.2019. Oliko kysymys ohjattu Netvisorin sovellustukeen vai jonnekin muualle? Onko sinulla sitä tikettinumeroa?

A

Anonymous

24-01-2019 2:21 pm posted by Anonymous

Tikettunro on 4798542. Nyt olen jo saanut vastauksen : tilaa konsultointia...eli ei aivan sitä mitä odotin.

R

Rane Olsen

Visma

24-01-2019 2:24 pm posted by Rane Olsen

Moi JormaK,

Ok, kiitos lisätiedoista, tuo tikettinumero ei ole meidän sarjaamme, joten kyse täytyy olla jostain muusta kuin Netvisorista, millä alueella nyt olemme.

Login or Signup to post a comment