Start a new topic
R

Rane Olsen

Google Chrome (ver. 47) bad request (Mac OS X)

12-11-2021 8:08 pm posted by Anonymous (Updated 08-12-2015 by Anonymous)

Moi Tony,

Minulla on Mac OS X (viimeisin versio) ja Chromen uusin versio, olen tänään kirjautunut kahdesti Mobiilivarmenteella ilman ongelmia. Käytössäni on Elisan varmenne.

A

Anonymous

08-12-2015 11:16 am posted by Anonymous

No nähtävästi piti cookiet poistaa, jotta rupesi toimimaan.

Periaatteessa ongelma on vielä olemassa.

Jos Netvisor generoi niin paljon cookieita, että selain ei kestä, niin vika on Netvisorissa.

Milloin Visma meinaa tekeleensä korjata? ��

R

Rane Olsen

08-12-2015 11:34 am posted by Rane Olsen

Moi Tony,

Mac OS X:n ja Chromen osalta on ainakin vielä joku aika sitten ollut ongelmaa Chromen välimuistin käsittelyssä. Chrome kerää käytännössä niin paljon tietoa välimuistiin, että koneen muisti loppuu jossain kohtaa ja koko tietokone jumittaa -> uudelleenkäynnistys käytännössä pakollinen. Itse kyllästyin tähän ja asensin Cache Killerin selaimeen. Lisäksi, en koskaan pidä Chromea käynnissä työpäivää pitempää aikaa tuon välimuistiongelman vuoksi. Tästä on aika paljon tietoa eri foorumeilla Internetissä. Näin toimien en ole enää kuukausiin kokenut mitään ongelmia yhdistelmällä Mac OS X + Chrome + Netvisor.

A

Anonymous

08-12-2015 11:40 am posted by Anonymous

Hei,

Itse en ikinä sammuta Chromea. ��

Tässä ei ollut siis muistin loppumisesta kyse vaan headerit pitenivät ilmeisesti cookieiden takia.

Kun poistin cookiet, niin en uudelleenkäynnistänyt Chromea edes siinä välissä.

Millään muulla saitilla ei ole vastaavaa ongelmaa.

-Tony

A

Anonymous

12-11-2021 8:08 pm posted by Anonymous

Uusimmassa Google Chromessa (47) tulee seuraava virhe, kun kirjautuu mobiilivarmenteella. Voipi olla, että toimii kaikissa käyttötilanteissa nykyään näin.

Näin siis ainakin Mac OS X:llä.

Firefox toimii normaalisti.

Bad Request - Request Too Long

HTTP Error 400. The size of the request headers is too long.

Login or Signup to post a comment