10-08-2017 2:06 pm posted by Anonymous
Valtaosalla yrityksistä on käytössään vain yksi pankkitili ja on todella rasittavaa joutua valitsemaan sen saman tilin kerta toisensa jälkeen laskuja maksaessa.
Miksi tilin valintaa kysytään käyttäjältä kun vaihtoehtoja on tasan yksi? Miksi tässä tilanteessa tili ei ole automaattisesti valittuna?
18-08-2017 11:36 am posted by Anonymous
Moi,
Netvisorissa on monta muutakin paikkaa jossa pitää tehdä valinta mutta vaihtoehtoja on (tyypillisesti) tasan yksi. Näissä tilanteissa ainoa valinta tulisi olla oletuksena päällä ja joissain tapauksissa kuten tilin valinnassa tämä voidaan ohittaa kokonaan. Jos tilejä on yksi niin on täysin turhaa valita mistä maksetaan erityisesti niin että ensimmäisellä klikillä valitaan tämä yksi ja ainoa tili ja vasta seuraavalla maksetaan.
18-08-2017 11:38 am posted by Anonymous
Samaa mieltä kanssasi Wellu, ja tämä yksi valintavaihtoehto pitää aina valita hiirellä, enterillä ei tapahdu mitään.
Nelli Väätänen
18-08-2017 11:29 am posted by Nelli Väätänen
Hei Wellu,
kiitos viestistänne.
Tämä ongelma on nyt viety kehityksellemme tietoon ja mahdollisesti tulevaisuudessa muokataan ohjelmaa niin, että tämä valinta olisi automaattinen, eikä ainutta pankkitiliä tarvitsisi siihen erikseen valita. Valitettavasti tämän aikataulusta ei meillä vielä tässä vaiheessa ole tietoa.