14-11-2017 1:42 pm posted by Anonymous
Miten saan käsittelyyn toistuvaislaskujen automaattisen käsittelyn?
Asiakkaamme lähetti ohjeen, että heille tuleviin laskuihin pitäsi laittaa numeri/kirjainsarja, joka kiinittää liiteenä olevan laskun meidän ja asiakkaan väliseen sopimukseen.
Liittenä asiakkaan ohje: 2.10.17 Kirje_Siivouspalvelu Pirkon puhdistus.pdf
Laura Sainio
14-11-2017 4:47 pm posted by Laura Sainio
Hei Pirkko!
Sopimusnumero löytyy Netvisorin myyntilaskulta nimellä "Sopimustunnus". Netvisorin verkkolaskut lähtevät Finvoice-muiodossa, ja tuon kentän tieto menee myyntilaskusanomalla kirjeen mukaiseen kenttään "AgreementIdentifier". Paperilaskulle tuo sopimustunnus ei tulostu.
Myyntilaskun ohjeet löydät täältä:
Uuden laskun luominen – Netvisor tukiportaali