Start a new topic

Minna Kuusela

Netvisor ID ei toimi kolmatta päivää. Mikä on vikana?

12-11-2021 8:12 pm posted by Anonymous (Updated 19-04-2018 by Anonymous)

Hei Jussi,

Kiitos viestistäsi.

Rane Olsen on vastannut eilen vastaavaan kysymykseen. Tässä linkki tähän keskusteluun:

https://community.vismasolutions.com/message/7670


A

Anonymous

19-04-2018 12:02 pm posted by Anonymous

Hei,

kiitos tiedosta.

Täytyy sanoa, ettei ole kovin käyttäjäystävällistä, että ohjelmiston päivitys aiheuttaa tuollaiset toimenpiteet. Mahdollinen päivitystarve olisi myös hyvä olla näkyvillä ID-kirjautumissivuilla, ettei kaikkien käyttäjien tarvitse ihmetellä ja kysellä asiaa erikseen.

Alan tekemään linkissä mainittuja toimenpiteitä ja toivon, että toimii.

Toivon, että välität palautteeni teillä palvelusta vastaaville henkilöille, kiitos.

Ystävällisin terveisin

Jussi Heikkilä

CEO

Teamit Group Oy

Itälahdenkatu 22 B, 00210 Helsinki

+358(0)503509003

https://fi.linkedin.com/in/jussiheikkilae

www.teamit.fi

A

Arto Muikku

20-04-2018 12:18 pm posted by Arto Muikku

Hei Jussi,

Kiitos palautteesta. Ei ole tarkoitus, että sovelluksen päivitys aiheuttaa ko. toimenpiteet. Mokasimme viimeisimmän päivityksen kanssa, jonka seurauksena sovellus vaatii päivityksen jälkeen uuden käyttöönoton osalla käyttäjistä. Julkaisemme korjauksen pikimmiten. Siihen asti ongelman voi kiertää Ranen kuvaamalla tavalla.

Tästä oppineena parannamme Netvisor ID:n laadunvarmistusprosessia ja sisällytämme päivityshistorian Netvisorin viikkojulkaisutiedotteisiin.

Pahoittelut ongelmasta!

Ystävällisin terveisin,

Arto Muikku / Netvisor-kehitys

A

Anonymous

12-11-2021 8:12 pm posted by Anonymous

Mikä on vikana?

Login or Signup to post a comment