19-04-2018 8:30 am posted by Anonymous
Mikä on vikana?
19-04-2018 12:02 pm posted by Anonymous
Hei,
kiitos tiedosta.
Täytyy sanoa, ettei ole kovin käyttäjäystävällistä, että ohjelmiston päivitys aiheuttaa tuollaiset toimenpiteet. Mahdollinen päivitystarve olisi myös hyvä olla näkyvillä ID-kirjautumissivuilla, ettei kaikkien käyttäjien tarvitse ihmetellä ja kysellä asiaa erikseen.
Alan tekemään linkissä mainittuja toimenpiteitä ja toivon, että toimii.
Toivon, että välität palautteeni teillä palvelusta vastaaville henkilöille, kiitos.
Ystävällisin terveisin
Jussi Heikkilä
CEO
Teamit Group Oy
Itälahdenkatu 22 B, 00210 Helsinki
+358(0)503509003
20-04-2018 12:18 pm posted by Arto Muikku
Hei Jussi,
Kiitos palautteesta. Ei ole tarkoitus, että sovelluksen päivitys aiheuttaa ko. toimenpiteet. Mokasimme viimeisimmän päivityksen kanssa, jonka seurauksena sovellus vaatii päivityksen jälkeen uuden käyttöönoton osalla käyttäjistä. Julkaisemme korjauksen pikimmiten. Siihen asti ongelman voi kiertää Ranen kuvaamalla tavalla.
Tästä oppineena parannamme Netvisor ID:n laadunvarmistusprosessia ja sisällytämme päivityshistorian Netvisorin viikkojulkaisutiedotteisiin.
Pahoittelut ongelmasta!
Ystävällisin terveisin,
Arto Muikku / Netvisor-kehitys
Minna Kuusela
19-04-2018 11:17 am posted by Minna Kuusela
Hei Jussi,
Kiitos viestistäsi.
Rane Olsen on vastannut eilen vastaavaan kysymykseen. Tässä linkki tähän keskusteluun:
https://community.vismasolutions.com/message/7670