Start a new topic
A

Anonymous

Netvisor hidas - jälleen

12-11-2021 8:12 pm posted by Anonymous (Updated 24-05-2021 by Vilppu Paananen)

On todella hidas!

 


A

Anonymous

24-05-2021 9:29 am posted by Anonymous

Kyllä on todella hidasta. Kaikki mahdollinen on tehty, historia-tietoja poistettu, koetettu useampaa selainta. Hidasta on.

A

Anonymous

24-05-2021 9:30 am posted by Anonymous

Sama täällä

A

Anonymous

24-05-2021 9:30 am posted by Anonymous

Kaikilla esiintyy ilmeisesti nyt hitautta, aivan järkyttävän haasteellista työskentelyä, jos jo pelkän asiakkaan vaihtaminen vie useita minuutteja. Aivan uskomatonta että nämä samat ongelmat jatkuvat päivästä toiseen. 

A

Anonymous

24-05-2021 9:31 am posted by Anonymous

hidasta on.....

A

Anonymous

24-05-2021 9:42 am posted by Anonymous

Kyllä! Pallot vaan pyörii ja "odotetaan palvelinta osoitteessa suomi.netvisor.fi". Netvisor saa ihan kohta odottaa laskua menetetystä työajasta. Tämä on ihan käsittämätöntä, toukokuun loppu menossa joten tätä on kestänyt melkein puolet vuodesta. Pahoittelut tuntuu tässä vaiheessa ihan turhalta. 

A

Anonymous

24-05-2021 9:42 am posted by Anonymous

Hidas on. Toimi hyvin klo 8 saakka ja sen jälkeen ohjelma alkoi tökkiä.....Saa odottaa, että siirtyy seuraavaan vaiheeseen.

A

Anonymous

24-05-2021 9:57 am posted by Anonymous

@Laura Sainio 

 

Tositteen syötössä ei löydä laskentakohteita tai sekoilee muuten vaan riviltä toiselle. Saattaa yhtäkkiä pompata edelliselle riville. Tositteen tallennus kestää ja kestää. Näkyy laatikko "pyyntöä käsitellään. Sivu päivittyy pyynnön valmistuttua". 

 

Ei pysty lisäämään tositteille liitteitä, näyttää kyllä vihreää mutta ei avaa nappia tallenna liitteet. 

 

Asiakkaan vaihdossa kestää ikuisuus. 

 

Tässä nyt muutamia.

Laura Sainio

24-05-2021 10:04 am posted by Laura Sainio

Hei @Kati Leppänen

meillä on valitettavasti meneillään koko Netvisoria koskeva häiriötilanne, jota tutkimme ja ratkaisemme parhaillaan. Päivitämme häiriöstä lisätietoa tiedotteesen heti, kun sitä on saatavilla. Pahoittelumme häiriön aiheuttamasta haitasta.

 

https://community.visma.com/t5/Tarkeat-tiedotteet/24-5-2021-Hitautta-Netvisorissa-kaikilla-asiakkaista/ba-p/383862

A

Anonymous

24-05-2021 10:10 am posted by Anonymous

Eipä paljon lohduta, työpäivät venyy tai jos ei ole mahdollista venyttää iltapäivästä, niin milloin nämä työt pitäisi tehdä kun aika menee odotellessa?

A

Anonymous

24-05-2021 10:38 am posted by Anonymous

On toooodella hidas täälläkin....Ei toimi ei tämä ohjelma!

Laura Sainio

24-05-2021 11:17 am posted by Laura Sainio

Hei @Virpi Meras , suuret pahoitteluni tämän aamupäivän ongelmasta. Tiedotus ongelmasta ja sen syystä löytyy täältä: https://community.visma.com/t5/Tarkeat-tiedotteet/Ratkaistu-24-5-2021-Hitautta-Netvisorissa-kaikilla-asiakkaista/ba-p/383862

 

terveisin, Laura Sainio / Netvisor tuotekehitys

A

Anonymous

24-05-2021 11:26 am posted by Anonymous

Työpäivä aloitettu noin 8.30 ja vika korjattu 11.00. Ihan "kivasti" taas hävinnyt muutama tunti. Ei paljon huvittaisi käyttää saldoja tai kerätä miinusta työaikaan näiden häiriöiden takia. Nykyään ei voi edes järjestellä mappeja, kun sellaisia ei ole!

 

Asiakaskäynneillä toivoo sormet ristissä että tämä ei ole se päivä kun Netvisor on alhaalla ��

 

 

A

Anonymous

24-05-2021 2:26 pm posted by Anonymous

Hei @Laura Sainio 

Edelleen jatkaa tätä:

Suojatun yhteyden muodostaminen epäonnistui

Tapahtui virhe oltaessa yhteydessä osoitteeseen suomi.netvisor.fi.

Avattavaa sivua ei voida näyttää, koska vastaanotetun datan alkuperää ei kyetty varmentamaan.
Ilmoitathan ongelmasta sivuston omistajalle.

Vilppu Paananen

24-05-2021 3:25 pm posted by Vilppu Paananen

Hei @Tuula Jehkonen ,

ymmärsinkö saamasi virheviestin perusteella oikein, että käyttämäsi selain on Firefox? Antaako selain ilmoituksessaan virhekoodin? Mikäli ongelma tuntuu jatkuvan, kannattaa lähettää tukipyyntö tähän keskusteluun lisätietojen kera viitaten osoitteeseen tuki.netvisor@visma.com , jotta voimme tutkia tapausta tarkemmin.

Login or Signup to post a comment