04-01-2022 1:51 pm posted by Päivi Nieminen (Updated 05-04-2022 by Milla Hiltunen)
Mistä johtunee, että Netvisor on käsittömän hitaalla??? raporttia vaihtaessa jää pyörittään minuuteiksi ennen kun vaihtaa sivun saatika kun yrittää vaihtaa asiakasta.
17-01-2022 9:51 am posted by Päivi Nieminen
Näinkö tämä maanatai aamu taas, alkaa tekeminen on yhtä pylpyrän pyöritystä ja sitten tulee ilmoitus, että sivu on vanhentunut, jos jokaisen
tapahtuman tiliöintiin menee useita minuutteja ei tekeninen ole kovin kustannustehokasta.
18-01-2022 3:49 pm posted by Helena Lindell
Aina vaan hitautta - onko muilla?
19-01-2022 8:09 am posted by Kirsi Reinamo
Kyllä, on ollut joka päivä todella hidasta.
19-01-2022 8:25 am posted by Juuso Kuronen
Kyllä, hitautta on päivästä toiseen.
25-01-2022 11:33 am posted by Anne Oksanen
Miten voi olla näin hidasta ohjelmassa. Nyt varmaan jotain pitäisi tehdä!!
25-01-2022 11:36 am posted by Laura Alatalo
Joo-o, meillä toimii toisella ihan ok, toinen ei ole koko aamuna päässyt edes kirjautumaan sisään ja kun vihdoinkin pääsi sisään, niin pyörittää vaan eikä liiku mihinkään... Eli ei kyllä nyt ihan putkeen mene tämä taas.
25-01-2022 11:54 am posted by Päivi Nieminen
Tämä on toivotonta tekemistä, tekee mitä vain jää pyörittään.
25-01-2022 11:58 am posted by Raija Hyvarinen
Joooo... ei kyllä tule työnteosta mitään. Tämä hidastelu alkoi klo 11 jälkeen ja eikun jatkuu... Toivotonta ! Ihan sama mitä on tekemässä !!!!
25-01-2022 2:24 pm posted by Helena Lindell
Ei tästä työnteosta oikein tahdo tulla mitään, miten NV vastaa? Communitykin jumittaa, joten en näe, josko sinne olisi kirjoitettu jotain.
28-01-2022 1:05 pm posted by Rasmus Roslund
Hei kaikki,
Palvelun normaalin käytettävyyden palauttaminen on tuotekehityksemme tärkeimpänä prioriteettina ja tämän parissa työskentelee tällä hetkellä kymmeniä asiantuntijoita. Päivitämme tälle tiedotteelle säännöllisesti tilanteen etenemisestä, viimeisin päivitys on tehty eilen 27.1.2022: https://support.netvisor.fi/fi/support/discussions/topics/77000270370
Olemme erittäin pahoillamme hitausongelmista sekä tilanteesta aiheutuvasta haitasta ja kiitämme kärsivällisyydestänne.
Ystävällisin terveisin,
Rasmus Roslund
Netvisor Customer Care
31-01-2022 9:57 am posted by Mari Tammivirta
Hei nyt ihan oikeasti !!
Netvisor on nyt jo ihan farssi... ohjelma on niin hidas että työnteko kannattavasti on ihan mahdotonta.
Eikä viimeviikolla tehty päivitys nopeuttanut yhtään, päinvastoin lisäsi aikaa vievää valikoissa skrollailua
ja ohjelma hidastui entisestään.
01-02-2022 8:22 am posted by Päivi Nieminen
Miten tämä voi olla heti aamusta näin, myyntilasku tukossa ja pitäisi laskutusta tehdä, tuotetta valittaessa Netvisor jää miettimään avatakko valikkoa vai ei,
mikä mättää....????
01-02-2022 8:47 am posted by Laura Alatalo
Jep, pelkästään yrityksen vaihtaminen on tuskaa, saatikka sitten että yrittäisi jotain oikeasti tehdä...
01-02-2022 8:53 am posted by Mika Kangasaho
Tänään on kyllä erikoisen hidasta Netvisorin toiminta. Aiemmin tullut jotenkin hidastelun kanssa toimeen, mutta nyt on kärsivällisyys koetuksella. Minusta tuntuu, että nyt tehdyt toimenpiteet ovat vain entisestään hidastaneet toimintoja.
Päivi Nieminen
12-01-2022 11:35 am posted by Päivi Nieminen
Tämä on todellakin toivotonta, aamu sujui hyvin mutta nyt on taas ihan tukossa.