Visma ✓
15-06-2020 12:38 pm tekijä Milla Hiltunen
Olemme saaneet tietoomme, että Danske Bankin tunnuksilla kirjautuminen Netvisoriin ei tällä hetkellä onnistu.
Netvisoriin voi kirjautua normaalisti joko muiden pankkien tunnuksilla tai käyttämällä Netvisor ID:tä. Suosittelemme asiakkaitamme ottamaan Netvisor ID:n käyttöön heti kun mahdollista vastaavien tilanteiden varalle. Tästä ohjeemme käyttöönoton tekemistä varten: https://support.netvisor.fi/hc/fi/articles/115010796908-Palveluun-kirjautuminen-Netvisor-ID-n-avulla
Pahoittelemme häiriön aiheuttamaa haittaa!
Päivitämme tiedotetta, kun saamme aiheeseen lisätietoja, tai kun ongelma on ratkennut.
Päivitys 15.6.2020 klo 14:51
Kirjautuminen Danske Bankin tunnuksilla onnistuu jälleen.