05-02-2020 2:49 pm tekijä Niina Härkänen
Tietoomme on tullut useita tapauksia, joissa käyttäjät eivät ole voineet kirjautua Netvisoriin pankkitunnuksilla käyttäen Safari -selainta. Valitessa pankkia tunnistautumista varten on selain ilmoittaunut tunnistautumisen epäonnistumisesta.
Ongelman korjaamiseksi suosittelemme Safarin käyttäjiä poistamaan selaimestaan evästeet, sivustoasetukset sekä Netvisorin suosikeista (ohjeet liitteessä). Mikäli tilanne ei ratkea, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: tuki.netvisor@visma.com.
Kirjautumiseen suosittelemme ensisijaisesti käyttämään Netvisor ID -sovellusta. Lisätietoja Netvisor ID:stä löydät täältä.
Päivitämme tätä tiedotetta kun saamme asiasta lisätietoja.
----------
Päivitys 7.2.2020 10:45: Häiriötilanne on nyt vahvistettu korjatuksi. Telian tunnistuspalveluun on tehty korjaus Safari-selaimen osalta. Kirjautuminen onnistuu taas Safari-selaimen kautta.
Päivitys 6.2.2020 16:24: Vianselvitys Applen ja Telian kanssa jatkuu edelleen. Ongelman voi kiertää seuraavasti:
1. Päivitä uusin IOS-versio käyttöön ja salli Safarissa sekä ponnahdusikkuna että evästeet (Asetukset ->Safari ->Estä ponnahdusikkunat ja Estä kaikki evästeet tulee sallia.)
2. Käytä muuta selainta kuin Safaria.
Päivitämme tätä tiedotetta, kun saamme lisätietoja ongelman korjauksen etenemisestä.