12-05-2017 10:07 am tekijä Anonymous (Päivitetty 12-05-2017 tekijä Tapio Naumanen)
Moi
Viittaisi tietokanta virheeseen molemmissa - eli jostakin syystä tuohon tiettyyn tietokanta tauluun ei ole saatu yhteyttä juuri noilla hetkillä.
Jos tuo toistuu vielä uudelleen niin laita tikettiä meille tukeen.
Muilta ei ole tullut vastaavaa raportointia.
Anonymous
12-11-2021 6:51 pm tekijä Anonymous
Moi,
Netvisorin web-service rajapinta hylkäsi eilen muutaman laskun erikoisella tavalla.
1) Ensin rajapinta palauttaa vastauksen sisäisestä virheestä: HTTP Error 500: System fatal error
2) Seuraavan laskun viennissä rajapinta toimii, mutta ilmoittaa ettei osaa käsitellä laskua:
<Root>
<ResponseStatus>
<Status>FAILED</Status>
<Status>TECHNICAL_ERROR :: Tuntematon virhe, aineistoa ei voitu käsitellä: . Virhetunniste: 803567</Status>
<TimeStamp>12.5.2017 0:23:36</TimeStamp>
</ResponseStatus>
</Root>
Eli siis rajapinta hylkäsi kaksi peräkkäistä laskun vientiä. Tämä taphtumaketju tapahtui kahdesti ja saimme virhetunnisteet 803567 ja 803580.
Laskujen uudelleenvienti rajapintaan onnistui, joten en usko että xml:n sisältö oli tässä ongelman aiheuttaja.