Aloita uusi aihe
A

Anonymous

Skannauspalvelun virheet

01-09-2021 1:22 pm tekijä Anonymous (Päivitetty 02-09-2021 tekijä Elina Tittonen)

Olen tämän vuoden aikana tehnyt todella paljon virheilmoituksia ja hyvityspyyntöjä skannauspalvelusta tulleiden laskujen virheistä. Koko vuonna ei ole näitä virheitä käsitelty eikä asiakas ole saanut näistä hyvitystä, tähän olen saanut vastauksen, että heillä on ruuhkaa, näköjään ollut jo 8 kuukautta. Johtuuko tämä nyt siitä, että virheitä tulee paljon vai työntekijöitä on liian vähän ja milloin tämä saadaan ajan tasalle?

1 Comment

E

Elina Tittonen

02-09-2021 11:40 am tekijä Elina Tittonen

Hei Tuula,

 

ja kiitos yhteydenotostasi. 

Aivan ensimmäiseksi haluan pahoitella näin suurta viivettä skannausvirheiden käsittelyssä. Pyrimme saamaan skannausvirheiden käsittelyn ajantasalle viimeistään lokakuun aikana.

 

Mukavaa alkusyksyn jatkoa!

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin