31-03-2020 12:25 pm tekijä Anonymous
Huomisesta lähtien yrityksemme kieltäytyy virallisestikin vastaanottamasta laskuja muussa muodossa kuin verkkolaskuina. Kuinka saamme ostotilauksilta pois nuo kaksi kenttää joissa mainitaan skannauspalvelu ja sähköpostilaskut?
Lisäksi, kuinka saamme koko skannauspalvelun poistettua käytöstä?
Tämä direktiivi on muuten niitä mahtavia asioita mitä EU meille tarjoaa ❤️
01-04-2020 10:18 am tekijä Rane Olsen
Oikaistaan tietoa sen verran, että nykyään noiden sulkeminen tehdään Storen kautta. Linkki on Netvisorin yläpalkissa:
Sähköiset palvelukanavat ovat sivun oikealla puolella:
01-04-2020 10:50 am tekijä Anonymous
Ok, sieltä sai skannauspalvelun suljettu.
Mistäs tuon sähköpostilaskutusosoitteen saa vielä pois päältä? ��
01-04-2020 11:56 am tekijä Rane Olsen
Moi Frank,
Kyllä se pitäisi mennä siinä samalla, koska se on sama palvelu, lähetysreitti vain eri. Käyttöliittymässä se kuitenkin oli vielä aktiivinen, joten kävin sulkemassa sen.
Rane Olsen
31-03-2020 2:15 pm tekijä Rane Olsen
Moi Frank,
Avaa sieltä yrityksen nimen alta aukeavasta valikosta tuo "Sähköiset palvelukanavat":
Suljettavat kanavat ovat:
Tämän jälkeen laskutusosoitetulosteeseen jää vain verkkolaskutustieto.