19-02-2020 8:29 am tekijä Anonymous
Onko ongelma tiedossa? Johtunee siitä että saajan tilinumero on OP-kevytyrittäjässä "vakio" vai....
24-02-2020 9:06 am tekijä Anonymous
Yksi ongelma on se, että OP:n päässä laskussa on asiakas ja laskun toimittaja väärinpäin. Olen lähettänyt tästä OP:lle viestiä useamman kerran. Joskus ne jopa vastasivat siihen, mutta ei sille mitään tapahtunut.
Netvisorin päässä tämä sama ongelma toistuu myös esimerkiksi factoring tai myyntisaatavienhallinta palveluita käyttävillä toimittajilla. Esim. Visman oma Netvisoriin integroitu perintätoimisto tarjoaa näitä palveluita ja tilinumero on tällöin kaikille sama. Tuen kanssa tästä oli keskustelua jokunen hetki sitten ja luvattiin korjata. Ongelman juurisyy on väärä tulkintajärjestys laskujen vastaanotossa.
13-07-2021 8:14 am tekijä Anonymous
Netvisor luo yhä toimittajan pankkitilitiedon mukaan (tämä tosin oli Nordean asiakas) Y-tunnushan pitäisi olla se, jonka perusteella toimittajatiedot avataan.
30-08-2021 11:40 am tekijä Anonymous
Netvisorin ohjeen mukaan lasku pitäisi kohdistua toimittajalle seuraavalla prioriteetilla. Oman kokemuksen mukaan tämä ei todellakaan toimi.
Skannatun laskun ja verkkolaskuna tulleen laskun kohdistaminen toimittajalle tapahtuu seuraavalla prioriteetilla:
Anonymous
19-02-2020 11:23 am tekijä Anonymous
Asia selvisi. Eli tosiaan mikäli toimittaja käyttää OP Kevytyrittäjä -palvelua niin Netvisor generoi laskun tilinumeron perusteella joka on kaikilla sama. Olkaamme siis tarkkoina.