09-03-2017 4:41 pm tekijä Laura Sainio
Netvisorin ostolaskujen käsittelyyn tuodaan lähipäivinä tuki verkkolaskuna saapuvan ostolaskun mukana saapuville tiliöintiehdotuksille. Kirjanpidon tili ja laskentakohde voidaan tuoda verkkolaskulla joko lasku- tai laskurivikohtaisesti, seuraavin säännöin:
Ehdotukset haetaan seuraavista finvoice-laskun kentistä:
<NormalProposedAccountIdentifier>4000</NormalProposedAccountIdentifier>
<RowNormalProposedAccountIdentifier>4000</RowNormalProposedAccountIdentifier>
<AccountDimensionText>Kohde1</AccountDimensionText>
<RowAccountDimensionText>Kohde1</RowAccountDimensionText>
Päivitys 17.3.2017
Automaattinen tiliöintiehdotus julkaistiin tänään 17.3. klo 13, ja se siis toimii tämän ajanhetken jälkeen Netvisoriin sisään luetuilla ostolaskuilla.
Kehitysehdotus: Automaattinen tiliöinti
13-03-2017 3:36 pm tekijä Jani Korhola
Hei Pasi,
Toistaiseksi ei ole suunnitelmissa tuoda tätä myyntilaskulle.
Saapuvalla aineistolla oleva tieto on määräävä, eli järjestelmä ei näitä yliaja. Toki käyttäjä voi näitä halutessaan muuttaa käsin laskun saavuttua Netvisoriin.
11-08-2017 1:41 pm tekijä Anonymous
Hei,
Laskun automaattinen tiliöinti rivikohtaisesti on saatu toimimaan, ja seuraavaksi haluaisimme kokeilla saammeko myös muut kentät automatisoitua.
Meillä on käytössä mm. työnumero, joten toimittaja pyysi kysymään pystyykö Netvisor poimimaan tämän tiedon kentästä <RowIdentifier>769</RowIdentifier> ?
Vai miten pitäisi toimia?
14-08-2017 8:16 am tekijä Jani Korhola
Hei Pasi,
Jatkoa edelliseen vastaukseeni. Tulemme lisäämään mahdollisuuden lähteville verkkolaskuille myyntilaskun uudistamisen yhteydessä. Ilman suurempia yllätyksiä tämän pitäisi olla käytössä 2018 alkupuolella.
14-08-2017 8:27 am tekijä Jani Korhola
Hei Satu,
Onko tuota työnumeroa tarkoitus käyttää laskentakohteena? Jos on, niin silloin tuon Lauran yllä mainitseman ohjeen mukaan tieto tulee olla kentässä <RowAccountDimensionText>Kohde1</RowAccountDimensionText>. Tuota mainitsemaasi RowIdentifier kenttää ei tässä yhteydessä pysty hyödyntämään.
13-09-2017 1:37 pm tekijä Anonymous
Moi,
Tarkistin toimittajan laskun ja he ovat tarkistaneet, että työnumero/kohde on kentässä : ”<RowAccountDimensionText>775</RowAccountDimensionText>”.
mutta tieto ei ole siirtynyt Netvisoriin tai ainakaan se ei laskurivillä näy. Miksiköhän ?
Toimittaja laittoi kopion laskutiedostosta, välitänkö tämän tiedoston sinulle Jani Korhola, jos osaisit sitten paremmin kertoa, miksi siirto ei ole onnistunut, tai missä on vika?
13-09-2017 2:04 pm tekijä Laura Sainio
Hei Satu!
Voit vaikkapa tehdä ongelmasta uuden pyynnön Netvisorin tukiportaalin kautta ja liittää toimittajan antaman laskutiedoston siihen, niin päästään tutkimaan aineistoa täällä tuotekehityksessä. Jos et ole jo aiemmin käyttänyt uutta tukiportaalia, niin ohjeet rekisteröitymiseen ja käyttöön löytyvät täältä:
14-09-2017 7:36 am tekijä Jani Korhola
Hei Satu,
Lauran ohjeen mukaan on hyvä edetä.
Anonymous
12-03-2017 7:33 am tekijä Anonymous
Tuleeko Netvisoriin mahdollisuus lisätä näitä tietoja lähteville verkkolaskuille? Kumpi on ensisijainen jos laskujen automaattinen käsittely on asetettu toimittajalle Netvisorissa? Tai toimittajan taakse syötetty tiliöintikoodi. Eli ajaako laskulla tuleva tieto sen ohi vai automaation tiliöintisääntö jos ne ovat eri tilit?