Aloita uusi aihe
A

Anonymous

Tuotelistaus

08-06-2017 12:04 pm tekijä Anonymous

Saisiko tuotelistauksen sarakevalintoihin myös kirjanpidon tilit.

M

Markus Anttonen

Visma

22-06-2017 10:52 am tekijä Markus Anttonen

Moi Tuula

Jos valitset tuotelistauksessa näytä sarakkeet kohdan alta kirjanpitotiedot ja ruksaat sitten alla olevat kohdat. Sen jälkeen pitää muistaa painaa päivitä -näkymät nappia, jolloin muutokset näkyvät tuotelistauksessa. Näillä tiedoilla pitäisi kirjanpidon tilen tulla näkyviin.

A

Anonymous

22-06-2017 11:13 am tekijä Anonymous

Näytti siltä että vaikka eilen olin valinnut sarakkeet niin eivät näköjään ole enää valittuna vaan piti valita uudelleen, eikö valinta säily?

Päivitä avoin sivu ei lisää tilejä sarakkeisiin joten mistä näkymä päivitetään?

A

Anonymous

27-06-2017 2:48 pm tekijä Anonymous

Minulla kyllä näkyy valitut sarakkeet tuotelistauksessa (Kirjanpidon oletustilit), mutta listauksessa ne ovat tyhjät.

Jos menen katsomaan käsittelykorista kirjanpitotietoja, siellä näkyy tilit ihan ok.

M

Markus Anttonen

Visma

27-06-2017 4:14 pm tekijä Markus Anttonen

Moi

Tuo valinta tallennetaan selaimeen ja jos käytät toista selainta/konetta tai olet määritellyt selaimen asetuksiin että välimuisti tyhjennetään samalla kuin selain suljetaan, niin sitten nuo valinnat ei säily.

A

Anonymous

03-07-2017 4:13 pm tekijä Anonymous

Minulla myös näkyy sarakkeet, mutta ei tilejä...

M

Markus Anttonen

Visma

03-07-2017 7:02 pm tekijä Markus Anttonen

Moi

Asiaa on selvitelty ja tulemme korjaamaan ongelman. Alustavasti sanoisin tämän menevän ensiviikon viikkopäivitykseen. Eli nyt jos yrityksellä ei ole varastonhallintaa päällä, niin nuo kirjanpidon tilit ei nyt näy vaikka ne laittaisi näkyviin. Jos vastaavasti yrityksessä on varastonhallinta päällä ne näkyvät. Tulemme korjaamaan asian, että nämä näkyvät kaikissa yrityksissä, joissa tiedot on laitettu tuotteiden taakse.

Kirjaudu tai Rekisteröidy lähettääksesi kommentin