12-04-2018 10:41 am tekijä Anonymous
Hei
Kuinka voi puolet vuodesta mennä tällä samalla kaavalla, jatkuvaa hidastelua ohjelmistossa ja tukipalvelussa ruuhkaa?
Tukinumeroon soittaminen aivan turhaan, kun ei siihen vastata. 10 minuutin odottelun jälkeen voi jättää viestin, johon vastataan koska? Nyt soitin 3 kertaa eli yhteensä 30 min, eilen iltapäivällä 2 kertaa sama tilanne. Jotkut asiat on saatava ratkaistua välittömästi eikä kahden viikon kuluttua! Nyt olisi akuutti tarve tuelle, koska Netvisorin ohjelmavirhe aiheuttaa virheitä myös ohjelmistointegraation kautta raportointijärjestelmässämme.
Näistä samoja asioita on tälläkin foorumilla käsitelty aika monta kertaa ja samat asiat toistuu edelleen. Olen aika monelle suositellut Netvisoria, mutta nyt täytyy lopettaa suositusten antaminen.
Visma ✓
12-04-2018 12:03 pm tekijä Tapio Naumanen
Hei Jyri Peuranen!
Laitoin sinulle tukitiketin.
Käydään tuo ohjelmavirhe siellä läpi!
Ystävällisin terveisin,
Tapio
Visma ✓
12-04-2018 1:04 pm tekijä Nanna Kokkola
Hei Jyri ja Kirsi!
Kiitos palautteesta!
Olen pahoillani, ettette ole päässeet puhelintukeemme läpi akuutissa asiassa. Jos ette saa meitä kiinni valitsemassanne kanavassa kätevin tapa on jättää viesti: tuki.netvisor@visma.com, vastata puhelusta lähtevään viestiin tai jättää meille ääniviesti. Käymme ääniviestejä läpi koko ajan. Oli kanava mikä tahansa, kaikki viestit kirjautuvat meille tukipyynnöiksi. Kiireellisten tukipyyntöjen käsittelyaika on ollut maksimissaan kolme tuntia.
12-04-2018 1:20 pm tekijä Anonymous
Nanna Kokkola, jätin kyllä ääniviestin.
Tarkistin juuri puhelimeni, että soitin teiltä 13.40 ja odottelin yli 10 min. Kukaan ei vastannut ja jätin ääniviestin, muistaakseni vielä pyysin pikaista apua. Tähän hetkeen mennessä kukaan ei ole ollut minuun yhteydessä.
Eipä sen puoleen, kuten kerroin, ratkaisin ongelman itse.
12-04-2018 3:50 pm tekijä Anonymous
Tukiviestiin vastattu.
Visma ✓
12-04-2018 8:25 pm tekijä Nanna Kokkola
Hei Kirsi,
kiitos, että palasit asiaan! Tarkistin tämän vielä uudelleen, ja tuolle ajankohdalle ei löydy yhtään ääniviestiä. Katsoin myös antamasi kellonajan ympäriltä kaikki jätetyt ääniviestit.
Haluaisin mielelläni selvittää asiaa lisää. Laitoin sinulle sähköpostia, jotta voimme tutkia asian. Kiitos!
Anonymous
12-04-2018 11:42 am tekijä Anonymous
Ihan sama tilanne täällä tuen kanssa.
Eilen minulla oli akuutti avuntarven, johon yritin saada jeesiä tuelta. Ei vastattu eikä soitettu takaisin.
No onneksi sain sitten ratkaistua ongelman pitkän veivaamisen jälkeen itse.
Kyllä puhelintuki pitää toimia niin, että akuuttiin tilanteeseen saa heti apua!